fbpx

Lexus GS F – la berline la plus sportive de Lexus

La prestigieuse marque sous les auspices de Toyota a dévoilé à Detroit la version la plus sportive de sa berline sport de taille moyenne Lexus GS - F. Sous le capot, contrairement à la concurrence allemande, se trouve un moteur à essence atmosphérique V8 de 5,0 litres, et derrière une abondance d'équipements sportifs sous la forme d'une nouvelle transmission automatique à huit rapports, d'un différentiel avant TVD et d'un système de dynamique de conduite adaptative.

En l'absence superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F  trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.

Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži,  športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.
Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži, športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.

Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 et Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo les technologies turba.

Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.
Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.

Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.

Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika avec prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.

EN SAVOIR PLUS: Slovenska predstavitev Lexus NX

Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi jantes 19 pouces (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s par quatre (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.

Avec vous depuis 2004

De l'année 2004 nous recherchons les tendances urbaines et informons quotidiennement notre communauté d'adeptes des dernières nouveautés en matière de style de vie, de voyage, de style et de produits qui inspirent avec passion. À partir de 2023, nous proposons du contenu dans les principales langues mondiales.