Mercedes-Benz a présenté pour la première fois le prédécesseur du GLC, le modèle GLK, dans le film "Sex and the City" et l'a immédiatement positionné comme une voiture féminine haut de gamme - on pourrait dire un SUV féminin. Les opinions sur sa forme et son objectif ont varié au fil des ans. C'était une de ces voitures qu'on aimait ou qu'on détestait. M. Dans la nouvelle version, Hollywood a non seulement un nouveau nom - GLC - mais en fait un tout nouveau concept. Et c'est aussi pour cela qu'il plaira à un plus grand nombre d'adeptes de la star.
Da novi GLC nihče ne bo sovražil in pravzaprav vsak nekoliko zavidal je odgovoren Robert Lesnik. Slovenski oblikovalec, ki zadnja leta Mercedes vpihuje veter v jadra in je pravzaprav deloma odgovoren za preporod blagovne znamke. Del tega preporoda pa predstavlja tudi letošnja celovita prenova segmenta G (gelendewagen) v katero sedaj spadajo GLA, CGL, GLE, GLE coupé et M. Napovedan pa je tudi mogočni GLS.
»Novi GLC predstavlja naslednji korak v razvoju uspešne filozofije SUV. Združuje vrhunsko udobje s športnim pridihom. Navdušuje na cesti in, bolj kot kadarkoli prej, navdušuje tudi na terenu,« je ob predstavitvi dejal Thomas Weber, član uprave Daimler AG, odgovoren za raziskave in razvoj vozil Mercedes-Benz.
Samosvoja nekoliko kupejevska zunanjost
Les nouvelles GLC boste prepoznali po značilni dinamični liniji, ki ji v razredu ni para. Namreč kljub temu, da je terenec je njegova silhouette izjemno športna in dinamična ter na trenutke rappelle kupeje. Tako tudi zadek GLC-ja povzema nekatere oblikovne poteze bratov, ki se lahko pohvalijo z najboljšimi količniki upora.
Na to kaže tudi 19 oddstona boljša učinkovitost avtomobila od predhodnika GLK, za kar je v veliki večini odgovoren rekordno nizek upor GLC, ki zanša le 0,31 Cd. Odbijači so odslej na voljo v treh različicah: poleg osnovne različice še terenska, z večjim vstopnim kotom vozila in športna izvedba AMG. GLC ima za 118 milimetrov večjo medosno razdaljo, kar daje vozilu eleganten pečat. Bočno padajoča linija, pogosto imenovana tudi »dropping line« je postala zaščitni znak blagovne znamke Mercedes-Benz.
Platišča so na voljo do velikosti 20 pouces. Z opcijskimi mat črnimi oblogami na bokih poudarjajo terenski značaj razreda GLC. Seveda boste značaj poudarili tudi s športnim AMG paketom. Tak pa bo izpadel naravnost “besen”.
V notranjosti vse tako kot mora biti
Potrebno je priznati, da se novih Mercedes izjemno hitro privdiš, saj gre za avtomobil v katerem po nekaj minutah osvojiš praktično vse. Le nouveau GLC večino zadev povzema po svojem razrednem bratu C, kar je več kot odlično saj je tam notranjost praktično najboljša v razredu. Armaturna plošča je pregledna. Infomracijski sistem pa zadosti intuitiven, da ga hitro osvojiš.
Novo razvita je tudi inovativna drsna ploščica, ki je hkrati tudi počivalo za roko. Prepoznava tudi prstne geste, črke, številke in posebne znake. Z njim lahko vnašate podatke v katerem koli jeziku, ki ga podpira sistem Audio 20 ou COMAND Online. Velik informacijski zaslon je delno integriran v sredinsko konzolo in navdušuje z visoko resolucijo. Zračniki s kovinskim izgledom dajejo armaturni plošči videz esprit sportif in ustvarjajo kontrast s toplim videzom drugih uporabljenih materialov.
Ob tem pa jhe potrebno poudarit da CGL ni majhen avtomobil in da so občutki prostora v njem na visokem nivoju. Prav tako lahko v prtljažni prostor pospravite 550 litres.
GLC tudi kot priključni hibrid
Novega GLC ne morete dobiti v izvedenki, ki bi ponujala pogon le na prednji ali zadnji par. Kupite lahko le čistokrvnega terenca, kar hvalimo. Tako so prav vsi modeli so opremljeni z inteligentnim štirikolesnim pogonom 4MATIC, ki letos praznuje 30 let obstoja ter serijskim samodejnim menjalnikom 9G-TRONIC. GLC je na voljo v različicah GLC 220d 4MATIC, GLC 250d 4MATIC in bencinski GLC 250 4MATIC. Prvič je v tem razredu na voljo tudi hibridna različica GLC 350 e 4MATIC. Priključni hibrid bo navduševal z zmogljivostmi saj s kombinacijo moči bencinskega motorja 155kW (211 KM) ter s 85kW (116 KM) močjo električnega motorja predstavlja pravo malo zver. Seveda novega CGL dobite z vsemi asistenčnimi sistemi, ki jih drugače ponuja Mercedes Benz in ga s tem uvrščajo na najvišjo stopničko tako aktivne kot pasivne varnosti.
Cene se začno pri 46.600 evrih, od tam pa vas bo omejila le matematika, vaša domišlija in denarnica.
Plus d'information:
www.mercedes-benz.si