Le Range Rover Evoque Cabriolet est présenté depuis 2012 et, après des années de tests sur le marché, il entrera en production de masse à la mi-2016. Le tout premier SUV compact premium sans arceau de toit ni défauts esthétiques sera disponible dans plus de 170 pays, en édition limitée. L'Evoque Cabriolet topless sera disponible dans les showrooms à la mi-2016.
Kabriolet Range Rover Evoque Convertible ohranja videz klasične različice, a je odvrgel fiksno streho, da je naredil prostor za samodejno zložljivo platneno streho. Ta ohranja linijo trde različice, odpiramo/zapiramo pa jo lahko do hitrosti 48km/h. Pospravi se v 18 sekundah, tri več pa potrebuje za postavitev.
Medtem ko streha prihaja zgolj v eni barvi (ebovinasto črni), je brezstrešna različica Range Rover Evoqua na voljo v kar 13. Platneno streho krasi izjemna zvočna izolacija in pri Land Rover obljubljajo enako mero udobja kot pri klasični petvratni različici. Ne glede na to, ali ima streho gor ali dol, Evoque Convertible ponuja 251 litrov prtljažnega prostora.
EN SAVOIR PLUS: Hyundai Tucson Adventuremobile - l'appel de l'aventure
Inženirji so mu vgradili varovalni sistem RPD, ki med morebitnim prevračanjem v vsega 90 milisekundah aktivira aluminijaste prečke, ki zaščitijo potnike. Kabrio suv v osnovi prihaja z novooblikovanimi halogenimi žarometi, a jih lahko nadgradite v prilagodljive LED- ali ksenonske žaromete. Vse različice pa imajo tako dnevne kot vzvratne DIRIGÉ-lumières. Srce lepotca s 1936 kilogrami je štirivaljni 2.0-litrski bencinski motor s turbopolnilnikom, ki zmore 240 chevaux (179 kW) in 340 Nm. Moč na kolesa prenaša Boîte automatique à 9 rapports, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 7,8 sekunde. Števec hitrosti se mu ustavi šele pri 180 km/h. Notranjost so praktično prekopirali od standardne različice, po želji pa lahko namesto 8-palčnega gosti 10,2-palčni infotainment sistem inControl Touch Pro.
Za zvočno kuliso skrbi 10-zvočniški 380-vatni zvočni sistem Meridiana, ki ga lahko nadgradite v 12-zvočniškega s 600 vati. Poleg tega je tu vrsta drugih bombončkov: upravljanje klime na zadnjih sedežih, Point Wi-Fi, kamere za pomoč pri parkiranju, podpora za Android Auto in Apple CarPlay … A pomembnejše je omeniti nov sistem zračnih blazin, ki kombinira zračne blazine Thorax s prefinjenim elektronskim sistemom, ki poskrbi, da se blazine ne aktivirajo na težkem in luknjastem terenu. Čeprav je težko verjeti, da bodo lastniki Range Rover Evoque Convertible vzeli na drzne avanture, pa Britanci ničesar ne prepuščajo naključju. Če ga bodo, bo za najboljši oprijem in nadzor poskrbel sistem Terrain Response, ki samodejno prilagaja vozilo terenu. Kabrio suv gre v prodajo sredi leta 2016, čez lužo pa se bo cena začela pri (preračunanih) 47 tisoč evrih.
Plus d'information:
landrover.si