Ne Eyjafjallajökull, ne Vesuvius, najaktivniji vulkan bit će novi Aston Martin Vulcan. Trkaći automobil, nazvan po rimskom bogu vatre, toliko je zvjerski da ga najradije ne puštaju iz "kaveza", a može se voziti samo na trkaćoj stazi. Da, od Aston Martina doista nismo navikli na takva ekstremna putovanja, jer su se više udomaćili u prestižnim sportskim kruzerima, ali ni superautomobili im nisu strani. No ovaj je najbrutalniji nakon modela One-77, a brutalna je i cijena - 2,05 milijuna eura.
Aston Martin Vulcan je po profesiji dirkalnik, a ustvarjen v komercijalne svrhe. Na dirkališču bo tako na svoje lastnike, ne profesionalne voznike, čakal kot speči vulkan in ko bo ta enkrat zbudil pošast, se bo oglasil 7-litrski atmosferski 12-valjnik z 800 konji. Sicer pa gre za dvosedežnik, odet v karbonsko monokok lupino (delo dolgoletnega partnerja Britancev, Multimatica), ki ga krasi še prilagodljivo vzmetenje, magnezijeva navorna cev, ki jo je podedoval od tekmovalnih modelov GTE, 2,8-metrska medosna razdalja, ki si jo deli z modelom One-77, izboljšana varnostna kletka, prilagodljiv ABS zavorni sistem in sistem za nadzor zdrsa.
ČITAJ VIŠE: Aston Martin transparentni pametni telefon
Brzdalo se ga bo z visokosposobnimi keramičnimi disk zavorami Brembo in šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom Xtrack, priložnost za to pa bo dobilo le 24 srečnežev oziroma tistih, ki si ga bodo lahko privoščili. Ti bodo lahko prej trenirali na vozilih, kot so Aston Martin V12, Vantage S, Vantage GT4 in One-77 in prejemali inštrukcije od Aston Martin dirkača Darrena Turnerja, tudi že zmagovalca slovitega Le Mansa.
Prvič v živo bo na ogled na ženevskem avtosalonu, ki se prične 5. marca 2015.
Više informacija:
www.astonmartin.com