fbpx

Audi Q7 – audijev paradni suv drugič na terenski olimp

AudiQ7

Audi za prihodnje leto pripravlja novo generacijo največjega suva družine modelov Q, ki bo prvo generacijsko različico prekašal tako glede mer, tehnike in zaradi kar 325 kilogramov nižje teže tudi pri ekonomičnosti in zmogljivostih. Sedem sedežev, quattro pogon in S-tronic avtomatika bodo vedno del serijske opreme Audi-ja Q7.

Prednji del vozila prinaša značilno oglato podobo sorodno tisti pri še zelo svežem TT-ju, s katerim poglavitno stično točko ima audi Q7 pri obliki novih matričnih LED svetil in impozantne motorne maske. Ta motiv bo kmalu postal prepoznavni znak vseh novodobnih modelov s štirimi krogi na maski, audi Q7 v drugi izdaji pa deluje manj masivno kot predhodnik obenem pa tudi mnogo bolje vrtinči zrak okoli karoserije.

La maggior parte delle novità riguardano il muso della vettura, che per molti versi ricorda la fresca TT, anche per quanto riguarda la forma dei nuovi fari a matrice LED.
La maggior parte delle novità riguardano il muso della vettura, che per molti versi ricorda la fresca TT, anche per quanto riguarda la forma dei nuovi fari a matrice LED.

Manj sprememb sledi v nadaljevanju, kjer je bok vozila na moč podoben tistemu pri prvi generaciji modela, enako pa velja tudi za mere, čeprav je s 5,05 dolžinskimi metri nekoliko krajši od originala. Zadnji del pa ponovno prinaša več novosti, ki so skoncentrirane okoli moderno zašiljenih LED luči, ki so po novem bolj pravokotne oblike.

Še večje spremembe se zdijo v potniški kabini, ki je moderno ukrojena in v slogu v uvodu omenjenega TT-ja na mestih (skoraj) minimalistična. Pri slednjem so si oblikovalci sposodili digitalno instrumentalno ploščo z ogromnim 12,3-palčnim TFT zaslonom, medtem ko samostoječi zaslon na vrhu sredinske konzole potnike razvaja z 7- oziroma 8,3 palci premera. Zanimivi so zračniki, ki spominjajo na tiste v novi generaciji passata, stikala klimatske naprave z zaslončkoma znotraj stikala pa ponovno spominja na tiste pri TT-ju.

Tudi znotraj je mogoče največ sorodnosti z modelom TT, poleg tega tudi nekaj povezav z novim passatom.  Bo pa novi Q7 pomenil najboljše kar audi v tem trenutku premore na področju napredne tehnike.
Anche all'interno si riscontra la massima affinità con il modello TT, oltre ad alcuni collegamenti con la nuova Passat. Ma la nuova Q7 significherà il meglio che Audi ha attualmente nel campo della tecnologia avanzata.

Q7 bo tudi po novem ponujal prostora sedmim osebam, katerim bo prostor razkošno odmerjen, nadpovprečno veliko prostora pa bodo imeli tudi posedeni v tretjo vrsto. Tako bo zmogel zadovoljiti tudi prostorske potrebe večje družine, ki bo imela na razpolago od 295- pa do kar 2.075 litrov prtljažnega prostora. Poleg tega bodo prtljažna vrata električno pomična, za odpiranje pa bo dovolj že da bo lastnik pod odbijačem pomigal z nogo. Poleg številnih asistenčnih varnostnih sistemov, se bodo potniki zadaj lahko zabavali s pomočjo posebnih audijevih tabličnih računalnikov, ali pa uživali v glasbi, ki se bo razlegala iz audio sistema priznanega izdelovalca audio opreme Bang & Olufsen.

Q7 bo še vedno "pravi" sedemsedežnik, potniki v drugi vrsti pa se bodo lahko zabavali s pomočjo audijevih tabličnih računalnikov, za odprtje prtljažnih vrat pa bo (lahko) dovolj samo  migljaj noge.
La Q7 sarà ancora una "vera" sette posti, e i passeggeri della seconda fila potranno intrattenersi con l'aiuto dei tablet Audi, e per aprire il portellone basterà (forse) solo dare un colpetto a un gamba.

Paleta motorjev bo podobna tisti pred prenovo, bodo pa vsi motorji za okoli četrtino bolje ekonomični. Od začetka bosta v ponudbi 3,0-litrski TDI z 200 kilovati in liter večji bencinski TFSI brat, ki bo razvijal 245 kilovatov. To naj bi zadostovalo za pospešek do stotice v 6,1 sekunde pri TFSI agregatu in 6,3 sekunde pri dizelskem TDI, slednji pa se bo poleg tega ponašal še z zgledno ekonomičnostjo, saj bo na kilometer poti v ozračje izpustil le 149 gramov CO2. Quattro pogon zadnje generacije bo vedno del serijske opreme, enako velja tudi za S-tronic prestavno avtomatiko.

Kasneje naj bi ponudbo obogatile tudi še druge motorne različice, tudi SQ7, che lo guiderà 3,0-litrski šestvaljni biturbo TDI dizel. Najavljena je tudi e-tron različica priključnega hibrida, ki jo bo poganjala kombinacija šestvaljnega dizelskega in elektromotorja, s čimer bo postal Volkswagnov prvi dizelski priključni hibrid.

Nel sondaggio qui sotto - vota per l'innovazione automobilistica dell'anno - 2015
[ID sondaggio totale=138905]

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.