La Donkervoort D8 ha sempre amato attirare l'attenzione e la sua ultima versione, la Donkervoort D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, che "annega" nella fibra di carbonio, non è da meno. Se non ti convince con la forma, lo farà con i numeri. 380 cavalli, 475 Nm di coppia, 2,8 secondi da 0 a 100 e una velocità massima di 270 km/h. Anche qui l'esperienza di guida è cruda come nei modelli precedenti. Non ha ABS, ESP, servosterzo e supporto elettronico.
Proizvajalec športnih avtomobilov Donkervoort nadaljuje v slogu svoje mantre ”brez kompromisa”. Zadnja zverina, ki je zapeljala iz nizozemske ”kletke” je 700 kilogramski D8 GTO Bare Naked Carbon Edition, surovi karbonski posebnež, ki se ga ne bi branili niti Batman. Ponaša se z Audijevim (do leta 1996 so vgrajevali Fordove motorje) 2,5-litrskim TFSI turbo-bencinskim motorjem, ki razvije 380 konjih moči in nudi 475 Nm navora (podatki so za model Performance).
Za prenos moči uporablja 5-stopenjski ročno menjalnik, po voznih lastnostih pa kaj dosti ne odstopa od predhodnikov (ima povsem novo šasijo in podvozje). Je pa njihov sploh prvi model, na katerem so uporabili fibra di carbonio. In to izdatno. Karbona je namreč polna karoserija (za še bolj strupen videz je prevlečena s črno mat barvo) in notranjost, pa tudi specifični deli, kot so luči in izpuh.
PER SAPERNE DI PIÙ: Ultima Evolution pusti vse ostale superavtomobile zadaj
Il prezzo di partenza è di ca 145 tisoč evrov kar je sitno, a če želite avto za malo rekreacije na dirkaški stezi, potem z zadnjim Donkervoortom nimate kaj zgrešiti.
Maggiori informazioni:
www.donkervoort.com