Lo smartwatch FES di Sony è stato sviluppato in segreto, o meglio, sotto lo "pseudonimo" di Fashion Entertainments, che non voleva firmare con il proprio nome un prodotto potenzialmente infruttuoso. Così l'hanno finanziato proprio attraverso la piattaforma Makauke (Kickstarter giapponese), grazie alla quale hanno intuito la situazione del mercato e del tempo, e gli oltre 20mila euro raccolti hanno dimostrato che vale la pena realizzare un orologio con schermo e-ink e fare il nome di Sony.
O pametnih urah je bilo letos prelito res veliko črnila in vse te so imele večinoma Schermo a cristalli liquidi. A ne Sonyjeva minimalistično zasnovana pametna ura FES, ki za prikaz časa uporablja e-črnilo in je vizualno bolj približek analogni zapestni uri kot pa prevladujočemu trendu pametnih urah, ki so kot nekaj, kar je pobegnilo iz prihodnosti. In zakaj e-črnilo, ki po pisanosti (paleti barv) ne seže do kolen LCD-ju? Verjetno veste, da isto tehnologijo uporablja večina e-bralnikov (Kindle, Kobo,…) in da je tak zaslon precej manj obremenjujoč za oči kot svetleči LCD.
Sonyjeva ura je idealna za tiste, ki ne želijo ”specialnih efektov” na zapestju, a hkrati ne želijo, da bi jih povozil čas. FES je nekakšen kompromis med nostalgijo in futurizmom tega modnega dodatka, s kameleonsko številčnico in klasično okroglo obliko (s premerom 40 mm in debelino 7 mm), kar jo še bolj tako kot tip zaslona loči od večine ostalih, ki so povečini pravokotne (kot okroglo se lahko spominom le še na LG-jevo uro G Watch R).
PER SAPERNE DI PIÙ: Windows 95 ha preso vita sullo smartwatch Samsung Gear Live
Ker je ta 50 grammi težka ura tehnološko ”asketsko” naravnana je njena poraba električne energije izjemno majhna in omogoča kar 60-dnevno avtonomijo baterije. Na prodajne police prihaja maja 2015, ko naj bi na trg prišli tudi drugi Sonyjevi izdelki, kjer so Japonci eksperimentirali z e-črnilom (metuljčki, dodatki za čevlje, ipd.).
Maggiori informazioni:
fashion-entertainments.com