fbpx

Ikea Poäng - La poltrona Ikea più venduta nella storia festeggia 40 anni

Gugalnik Ikea Poäng

Ikea aggiorna regolarmente la sua gamma di prodotti, ma un occhio attento ha notato che un prodotto non scompare dalla loro gamma e dal loro catalogo: la poltrona Poäng. La poltrona del designer giapponese Nobora Nakamura festeggia in questi giorni i suoi venerabili 40 anni. È la poltrona più venduta di Ikea. Ancora oggi, ogni anno Ikea vende ben 1,5 milioni di unità. Ce l'hai anche tu a casa?

Ste že slišati za Poäng? Verjetno ne. Zagotovo pa ste ga kdaj že videli. Gre za Ikein najbolj prodajan fotelj v zgodovini s 40-letnim stažem. Ikea je od leta 1976 izdelala že prek 30 milijonov primerkov in jih še danes vsako leto proda 1,5 milijona. Ni slabo za stol predpotopnega, a večnega dizajna. In zakaj je Poäng takšna komercialna uspešnica in brezčasna ikona?

PER SAPERNE DI PIÙ: I belgi hanno trascorso la notte in un negozio Ikea dopo essersi nascosti in un armadio


Skrivnost leži v briljantni zasnovi. Poäng je vzdržljiv, eleganten in udoben. ‘U’-dizajn omogoča lahno pozibavanje, ki sprošča. Skozi čas je bil fotelj deležen zgolj kozmetičnih popravkov, predvsem na račun daljše obstojnosti in cene. Še največkrat sta se zamenjala vzorec in barva oblazinjenja.

Fotelj Ikea Poäng praznuje 40 let.
Fotelj Ikea Poäng praznuje 40 let.

Največjo spremembo je naslanjač, ki je sprva slišal na ime Poem in ga je zasnoval Noboru Nakamura – ta se je Ikei pridružil leta 1973 in jo leta 1978 zapustil ter ustanovil lastno pohištveno podjetje –, doživel leta 1992, quando è kovinsko konstrukcijo zamenjal za leseno. Fotelj se je tudi nekoliko zožil, na račun tega pa je postal tudi precej cenejši. Istega leta so ga iz Poem preimenovali v Poäng.


V čast 40-letnici je Ikea izdala nov okvir in dodala šesterico novih potiskov.

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
ikea.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.