Le vendite da banco sono state sbloccate da tempo, motivo per cui il packaging di oggi ha un peso e un ruolo molto maggiore nella vendita di un prodotto rispetto al passato. La forza è un fattore importante, in quanto non solo fornisce protezione al prodotto, ma deve anche dargli un valore aggiunto. Il seguente packaging innovativo è più che riuscito.
Daj kaj nase, ne samo vase. Embalaža ni le zaščita izdelka, ampak ključen del upravljanja blagovne znamke, saj je ona tista, ki komunicira s kupcem in je tako velikokrat jeziček na tehtnici. Zato je ključno, da ga predstavi v karseda dobri luči. Bodisi s svojo obliko, materialom ali barvo. Nalogo embalaže si tako še zdaleč več ne gre predstavljati zgolj kot nekaj, kar varuje izdelek, da pride nepoškodovan do potrošnika, ampak kot izdelek sam po sebi. Saj kot obleka naredi človeka, v veliko primerih embalaža naredi izdelek.
PER SAPERNE DI PIÙ: Imballaggi del futuro: imballaggi alimentari biodegradabili di Tomorrow Machine
Tisti, ki še vedno dvomite v moč embalaže, pa premislite o tem. Časa za nakup imamo vedno manj, zato velikokrat kupujemo v naglici. Prepoznavna embalaža nam pri tem sila olajša nakup, saj v množici istih izdelkov, ki vsi tekmujejo za našo pozornost, hitreje pridemo do želenega. Obenem je embalaža kot ljudje na recepciji. Lahko imamo še tako nobel hotel, a če vas bo osebje ob prvem stiku razočaralo, se boste težko še kdaj vrnili. Za izdelke z inovativno embalažo, ki jih predstavljamo v nadaljevanju to ne velja, saj bodo na vas gotovo pustili dober vtis.