fbpx

Qual è il momento migliore per postare sui social?

Družbena omrežja že dolgo niso več zgolj zabava ampak tudi orodje. Čeprav ne bodo izkoreninila spletnih strani, pa podjetja na njih vzdržujejo, nabirajo in novačijo stranke, saj lahko z njimi komunicirajo v realnem času. Efekt viralnosti so postale njihove mokre sanje. Toda v današnjem svetu kvaliteta ni dovolj. Enako pomembna je časovna dimenzija, ki te edina naredi zares vidnega. A kdaj so tiste zlate ure?

Insights (statistika ogleda Facebook strani) in podobna orodja na družabnih omrežjih lastnikom profilov omogočajo, da jim ni več treba toliko ugibati, kdaj je najbolj ”rodoviten” čas za objavo oz. kdaj je na družbenem omrežju koncentracija uporabnikov največja. Le z izbiro pravega trenutka boste poželi pričakovan odziv oz. zabeležili želeno število interakcij.

PER SAPERNE DI PIÙ: Bralni rituali zaradi katerih boste bolj produktivni

Gotovo ste na kakšno izmed ricerca že naleteli, a v kibernetičnem prostoru se stvari menjajo hitreje kot “vlada v Italiji”, zato je čas, da preverite kako se je časovna krajina od takrat spremenila.

Ne zgolj vsebina, tudi čas objave je pomemben.
Ne zgolj vsebina, tudi čas objave je pomemben.

Čeprav so časi okvirni in variirajo glede na profil publike, pa so iz statističnih podatkov in testov linee guida za produktivno objavljanje na Facebooku, Twitterju, Google Plusu, LinkedInu, Pinterestu in Tumblrju že začrtane. Zavedati se je treba, da je življenjska doba objav tu zelo kratka (gre za muhe e-nodnevnice), zato je čas ključnega pomena, sploh, ker so algoritmi zanje postali domala ”muhalniki” in se vsebine z nami igrajo skrivalnice. In najlažje in brezplačno se boste zoper nevidnosti borili prav z obvladanjem časovne dimenzije, ki je postala pietra di fondazione oglaševanja na družbenih omrežjih.

Objavljajte ob vrhuncih obiskanosti omrežja, da maksimizirate doseg.
Objavljajte ob vrhuncih obiskanosti omrežja, da maksimizirate doseg.

Maggiori informazioni

Adattato e adattato da:
fastcompany.com

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.