Mercedes ha presentato lo studio della Classe X, il suo primo semirimorchio, la cui commercializzazione è prevista per la fine del 2017. Si tratta di un upgrade dei SUV, destinato a costruttori, artigiani, agricoltori, forestali e sportivi. per famiglie avventurose e individui che vogliono viaggiare con stile. La nuova classe è annunciata da due studi, vale a dire il Concept X-Class Powerful Adventurer e il Concept X-Class Stylish Explorer, che enfatizzano il lato gentile e robusto del semirimorchio urbano. Dopo i SUV, i semirimorchi diventeranno ora massicciamente morbidi?
Mercedes annunciò razred X! Je pickup novi SUV? Poltovornjaki v Evropi še zdaleč niso tako priljubljeni kot v ZDA (okoli 30-odstotni delež) in recimo v Avstraliji (24-odstotni delež). A to se kani spremeniti, saj je na vlak poltovornjakov z razredom X sedel tudi Mercedes-Benz in svoj pohod z njimi med drugim napovedal tudi za Evropo.
Mercedes je sploh prvi premium izdelovalec, ki se preizkuša v tem segmentu vozil, kjer so nedavno svoje novince že predstavili Renault, Toyota, Ford, Nissan …
PER SAPERNE DI PIÙ: Mercedes-AMG G63 6×6 Concept: quando il fuoristrada diventa un parco giochi
Srednje velike poltovornjake razreda X bodo poganjali motorji V6. Tako kot SUV-ji, ki so presegli dojemanje vozila za težke terene ter se pomehkužili, bo Mercedes z razredom X poskušal spremeniti mišljenje in percepcijo o poltovornjakih kot striktno delovnih vozilih.
Poltovornjaki želijo postati vsakdanje vozilo, zato je standard že postala dvojna kabina, sicer na račun prtljažnega prostora, a se je na ta način poltovornjak približal ‘raji’.
Mercedes-Benz z razredom X stavi na evropski, avstralski, brazilski, argentinski in južnoafriški trg, medtem ko se ne misli resno vmešavati v zibelko poltovornjakov, ZDA, kjer so raziskave pokazale, da Američani pretežno prisegajo na domače znamke.
Vozilo bo lahko vleklo tovor, težak fino a 3,5 tonnellate, nosilnost vozila pa bo znašala 1,1 tone. Kot rečeno, ga bodo poganjali šestvaljni dizelski motorji s stalnim pogonom na štiri kolesa. Ker bodo imel reduktor in dve zapori diferenciala z elektronsko podporo, bodo navor usmerjali na kolo z najslabšim oprijemom. Pogled pod ‘krilo’ razkriva listnate vzmeti na zadnji premi, ki so jih združili z vijačnimi.
Tehniko si bo Mercedes razreda X delil z Nissanovim modelom P300 Navaro in Renaultovim Alaskanom. Medtem ko študija Stylish Explorer razkazuje nežno plat tovornjaka – družinsko in mestno uporabnost –, pri študiji Powerful Adventurer do izraza pride njegova bolj groba stran in podčrtuje klasične, gospodarske kakovosti poltovornjakov.
Galerija – Mercedes razred X:
Maggiori informazioni:
mercedes-benz.si