fbpx

Renault Koleos, il colosso delle Renault

Renault Koleos ha ottenuto un nuovo seguito. E in effetti il nome Koleos gli sta molto bene, perché è un vero colosso tra le Renault. È un rappresentante del cosiddetto segmento dei SUV D, che è anche il segmento in più rapida crescita tra le auto. Per riassumere rapidamente, potremmo dire che si tratta di un SUV dalle linee tese ed eleganti, che porta sul mercato i nuovi standard che Renault ha immaginato.

Koleos dall'anno 2008 in letošnji novinec sta si različna kot dan in noč. Skupno imata le še nome, vse ostalo je zdaj popolnoma novo E Altrimenti. Nuovi Koleos je prepoznaven predvsem po močnem dizajnu z veliko prednjo masko in Renaultovim logotipom. Veliko oblikovnih vzporednic lahko potegnemo med primerjavo Koleosa in Talismana.

Prednja maska z Renaultovim znakom
Prednja maska z Renaultovim znakom

Najboljši Renault Koleos ima nivo opreme Initiale Paris. Un caso di najimenitnejše, kar lahko ponudi Renault. Notranjost je odeta v usnje napa, sedeži so udobni in imajo tako funkcijo gretja kot tudi hlajenja. Na avtomobilu je moč opaziti kopico detajlov, še posebno pa Initiale Paris izstopa zaradi črne ametistne barve in posebnih platišč s podobo diamanta. Med drugim si lahko v predalu med voznikom in sovoznikom ohladite ali grejete pijačo, za zimske dni pa bo ogrevan volan prav na mestu.

Initiale Paris
Initiale Paris

Koleos je tudi zelo pratico. Prtljažni prostor v velikosti 579 litrov se lahko hitro in preprosto poveča do velikosti 1795 litrov. Praktičnost dokazuje z odpiranjem prtljažnih vrat na gib z nogo. Koleos je prvi Renaultov model, ki ima popolnoma elektronsko zložljivo vlečno kljuko.

Platišča z izgledom diamanta.
Platišča z videzom diamanta

V primerjavi s prejšnjo generacijo je tehnologija pri novincu napredovala na vseh področjih. S preprostim priklopom pametnega telefona lahko uporabljate aplikaciji Apple CarPlay E Android Auto. Varnostni sistemi in pomagala se ločijo na tri podzvrsti. Sistemi za varnost skrbijo za upravljanje z lučmi v vožnji skozi ovinek, spremljajo varnostno razdaljo med vozili, zavirajo v sili in seveda skrbijo za ESP in vsa ostala pomagala v avtomobilu. Sistemi za opozarjanje so zadolženi za opozorilo ob zapustitvi voznega pasu, preprečujejo preveliko utrujenost voznika in namesto njega bolj zbrano spremljajo prometne znake ter nadzorujejo mrtvi kot. Sistemi za pomoč nam pomagajo pri parkiranju, speljevanju v klanec in s parkirnimi senzorji pomagajo parkirati. Za zabavno tehniko poskrbi A PIEDI NUDI, ki s kompletom 13 altoparlanti E globokotonca pričara pravo koncertno vzdušje.

Razkošna notranjost.
Razkošna notranjost

Kot vsi terenci ima seveda tudi Koleos možnost quattro ruote motrici. Ta primarno deluje na prednji par, v slabih razmerah pa se v vožnjo vključi tudi zadnji kolesni par. Agregata sta na voljo dva, oba dizelska, con potere 96 kW (130 KM) rispettivamente 130 kW (175 KM). Menjalnika sta na voljo dva, ročni šeststopenjski O samodejni brezstopenjski menjalnik X-Tronic.
Koleos nudi tri nivoje opreme: zen, Intens E Initiale Paris. Vstopna cena s  paketom opreme Zen in agregatom Energy dCi 130  è 26.900 euro. Najrazkošnejša oprema Initiale Paris in agregat Energy dCi 175, s štirikolesnim pogonom in menjalnikom X-Tronic pa stane 38.900 evrov.

PER SAPERNE DI PIÙ: 5 NAJBOLJ MOŽATIH KARAVANOV, S KATERIMI BOSTE IZSTOPALI

Galerija slik: Renault Koleos

Maggiori informazioni

Maggiori informazioni:
renault.si

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.