fbpx

Il pallone ufficiale dei Mondiali, il Brazuca, è diventato famoso su Twitter

Foto: Adidas

Il Brazuca, pallone ufficiale dei Mondiali, ha già raggiunto oltre 1,6 milioni di follower sul social network Twitter.

Brazuca, uradna žoga Svetovnega nogometnega prvenstva 2014, predstavlja svojevrsten fenomen v svetu družbenih omrežji, saj ima na svojem Cinguettio profilu že preko 1,6 milijona sledilcev. V zadnjem tednu, odkar se odvija prvenstvo, je adidasova žoga pridobila že več kot 1,4 milijona sledilcev, baza ljudi, ki jo spremlja, pa je iz dneva v dan večja. Prva žoga Svetovnega nogometnega prvenstva, ki ima svoj Twitter profil, ima med svojimi sledilci tudi zvezdnike svetovnega kova, kot so Zinedine Zidane, Hugh Jackman in celo papež Frančišek.

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Brazuca je v svojih tweetih pogosto tudi duhovita, tako se je v trenutku, ko je dosegla milijon sledilcev hudomušno pošalila: “Ne morem verjeti, da sem dosegla milijon sledilcev. Saj se zavedate, da sledite žogi, kajne?”

PER SAPERNE DI PIÙ: FIFA World Cup 2014 - Dalla culla al Brasile #1

Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek. Foto: Adidas
Žoga, ki ji sledi celo papež Frančišek.
Foto: Adidas

Con te dal 2004

Dall'anno 2004 ricerchiamo le tendenze urbane e informiamo quotidianamente la nostra comunità di follower sulle ultime novità in fatto di stile di vita, viaggi, stile e prodotti che ispirano con passione. Dal 2023, offriamo contenuti nelle principali lingue globali.