포르쉐는 현재 911이 출시된 지 2년이 채 안 됐지만 평소와 마찬가지로 GTS 버전도 제공했습니다. 이는 디자인과 출력 측면에서 카레라 S의 업그레이드를 의미하며, 12,000개 이상을 추가하면 30마력, 더욱 강력한 주행 메커니즘, 911을 더욱 뛰어난 스포츠 개체로 만드는 일부 디자인 액세서리를 제공합니다. 욕구.
상표 gran turismo sport ~ 후에 boxsterju, caymanu, panameri in cayennu sedaj ponovno šteje pet članov, tako kot pri ostalih modelih pa oznaka GTS na zadku pomeni nekaj več moči, vizualne športne zabele in bolj športno dovršeno vozno mehaniko.
Moč iz 3,8-litrskega bokser šestvaljnika so porshejevi inženirji povečali za 30 KM, tako da sedaj zmore 316 kW ali 430마력, posledično pa s pomočjo serijske PDK prestavne avtomatike, stotico doseže v 4,0 sekunde (coupe različica, pri cabriu traja dve desetinki dlje).
Največja hitrost vseh različ je preko 300 km/h, najhitrejši med četverico pa je coupe z zadnjim pognom in sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, ki doseže 306 km/h. Saj ne da bi bilo pomembno, ampak pri Porscheju so med droben tisk zapisali tudi, da je ekonomičnost vseh modelov enaka tistim pri bolj “pohlevnih” carrerah S. Pri vseh je serijski sport chrono paket, po višini prilagodljivo vzmetenje 그리고 더 športno uglašen izpušni sistem.
더 읽어보기: Porsche 911 carrera S martini edition
GTS različice poleg napisa na zadku prepoznate po nekoliko širših kolotekih zadaj, posebnem prednjem odbijaču in 20 palčnih mat črnih platiščih, razlike pa pomenijo še na črno ozadje postavljena biksenonske prednje luči in temno kromirana para izpušnih cevi.
Največji zanesenjaki bodo do svojega 911 GTS lahko prišli že v mesecu novembru, cene na domačem tržišču pa se bodo pričele pri 117.549 evrih.