fbpx

Porsche 911 fik en GTS-version for at udfylde tomrummet mellem Carrera S og GT3

Porsche er mindre end to år efter lanceringen af den nuværende 911, kun at den som sædvanlig også tilbød i GTS-versionen. Det betyder en opgradering af carrera S både med hensyn til design og kraft, og for godt 12 tusinde mere bringer den 30 HK til bordet, mere kraftfuld køremekanik og noget designtilbehør, der gør 911 til et endnu større sportsobjekt for ønske.

Mærke gran turismo sport efter boxsterju, caymanu, panameri in cayennu sedaj ponovno šteje pet članov, tako kot pri ostalih modelih pa oznaka GTS na zadku pomeni nekaj več moči, vizualne športne zabele in bolj športno dovršeno vozno mehaniko.

GTS različica 911-ice obsegajo tako različice z zadnjim kot tudi štirikolesnim pogonom ter obe karoserijski različici: coupe in cabrio.
GTS različica 911-ice obsegajo tako različice z zadnjim kot tudi štirikolesnim pogonom ter obe karoserijski različici: coupe in cabrio.

Moč iz 3,8-litrskega bokser šestvaljnika so porshejevi inženirji povečali za 30 KM, tako da sedaj zmore 316 kW ali 430 KM, posledično pa s pomočjo serijske PDK prestavne avtomatike, stotico doseže v 4,0 sekunde (coupe različica, pri cabriu traja dve desetinki dlje).

Znotraj potnike razvajata kombinacija usnja in alkantare, slednja obkroža tudi krožnico volanskega obroča in del "armaturke" nad merilniki.
Znotraj potnike razvajata kombinacija usnja in alkantare, slednja obkroža tudi krožnico volanskega obroča in del “armaturke” nad merilniki.

Največja hitrost vseh različ je preko 300 km/h, najhitrejši med četverico pa je coupe z zadnjim pognom in sedemstopenjskim ročnim menjalnikom, ki doseže 306 km/h. Saj ne da bi bilo pomembno, ampak pri Porscheju so med droben tisk zapisali tudi, da je ekonomičnost vseh modelov enaka tistim pri bolj “pohlevnih” carrerah S. Pri vseh je serijski sport chrono paket, po višini prilagodljivo vzmetenje og mere športno uglašen izpušni sistem.

LÆS MERE: Porsche 911 carrera S martini edition

GTS različice poleg napisa na zadku prepoznate po nekoliko širših kolotekih zadaj, posebnem prednjem odbijaču in 20 palčnih mat črnih platiščih, razlike pa pomenijo še na črno ozadje postavljena biksenonske prednje luči in temno kromirana para izpušnih cevi.

Največji zanesenjaki bodo do svojega 911 GTS lahko prišli že v mesecu novembru, cene na domačem tržišču pa se bodo pričele pri 117.549 evrih.

Mere information

Mere information:
www.porsche.com/slovenia/911GTS

Med dig siden 2004

Fra år 2004 vi forsker i urbane tendenser og informerer vores fællesskab af følgere dagligt om det seneste inden for livsstil, rejser, stil og produkter, der inspirerer med passion. Fra 2023 tilbyder vi indhold på store globale sprog.