fbpx

Citroën C-aircross: een krachtige en krachtige kleine SUV

Citroën C-aircross

Citroën bo na avtomobilski salon v Ženevi pripeljal koncept športnega terenca Citroën C-aircross, ki po lanskem konceptu Citroën Aircross napoveduje skorajšnji prihod majhnega SUV-a te priljubljene francoske znamke. Če so lanski koncept osnovali na modelu C4 Cactus, se ta čokatež našobljenih ''ustnic'' naslanja na novega C3.

Citroen bo v Ženevi predstavil drzen koncept kompaktnega športnega terenca Citroën C-aircross. Koliko potez tega mišičnjaka bo na koncu imel prvi Citroënov SUV te velikosti, ostaja uganka, pričakovati pa je vozilo, ki bo na ulicah pokalo od samozavesti kot prepoteni in mišičasti tipi v fitnes studiih.

Mali križanec namesto Picassoja.
Mali križanec namesto Picassoja

Navdih inženirjev pri izdelavi tega 4-sedežnika je bil model Citroën C3. Namesto na športno eleganco stavi na igrivost, privlačnost, živahnost in drznost, s čimer bo prepričal moške, da je manjši SUV lahko ravno tako možat kot njegovi večji bratje. Pohvali se lahko s prostorno notranjostjo, udobnimi sedeži, veliko svetlobe (panoramisch dak) in najnovejšim naborom tehnoloških rešitev Citroën Advanced Comfort, kot so kamere za vzvratno preglednost, bočni kameri, ki nadomeščata vzvratni ogledali, indukcijsko polnjenje pametnih telefonov, barvni prikazovalnik v višini oči …

LEES VERDER: Citroën Aircross - Concept SUV is net zo speels als de C4 Cactus


Citroën C-aircross ima vrata z nasprotnim odpiranjem, ki pa jih seveda ne gre pričakovati v serijski različici. Namenjena so predvsem demonstraciji prostorne notranjosti in vstopanju v višje ležeče vozilo. Prav tako ne gre pričakovati tako napadalnega, a hkrati zadržanega videza, čeprav mu kratek pokrov in kamuflažni vzorec dobro pristajajo, čeravno ne bo bil bitke na blatnem, ampak pretežno asfaltnem bojišču. Da se ni ustrašil velikih, pričajo platišča, ki so velika kot Trumpove roke. Stoji na 18 inch in je precej bolj oddaljen od tal kot drugi.

Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.
Citroën C-aircross se je vrgel po Cactusu.

V oči pade znameniti enokraki volan, ki pa je prikrojen za 21. stoletje. Srce v tkanino odete armaturne plošče het is 12-palčni zaslon na dotik, odlagališče pa sredinska konzola, ki se je udobno namestila med sprednjimi in zadnjimi sedeži. Do informacij lahko potniki dostopajo s tehnologijo prepoznavanja glasu, si ustvarijo mikroklimo ter izbirajo lastno glasbo ali film. Nima pogona na vsa štiri kolesa – kot rečeno je bolj kot ne urbani bojevnik –, kot alternativo pa ponuja uveljavljeni sistem Grip Control z različnimi voznimi programi za povečanje oprijema, in sicer standard, neutrjen teren, sneg, pesek in izključen stabilizacijski asistent ESP.

Galerija – koncept Citroën C-aircross:

Meer informatie

Meer informatie:
citroen.si

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.