fbpx

Lexus GS F – de meest sportieve sedan van Lexus

Het prestigieuze merk onder auspiciën van Toyota onthulde in Detroit de sportiefste versie van zijn middelgrote sportsedan Lexus GS - F. Onder de motorkap bevindt zich, in tegenstelling tot de Duitse concurrentie, een 5,0-liter V8-benzinemotor, met daarachter een atmosferische benzinemotor. overvloed aan sportuitrusting in de vorm van een nieuwe achttraps automatische transmissie TVD voordifferentieel en een adaptief rijdynamieksysteem.

Bij afwezigheid superšportnega LFA, ki prav v tem trenutku čaka na reinkarnacijo in zeleno luč, je Lexus GS F  trenutno najbolj športni model te znamke, s katerim pri Lexusu nadaljujejo tradicijo zmogljivih športnih različic aktualnih modelov. Črka F na koncu imena modela tako pri tej renomirani japonski znamki pomeni podobno kot pri bavarskih modelih črka M, ali še malce severneje končnica AMG.

Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži,  športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.
Znotraj GS-F izstopa z dvobarvnim usnjenim oblazinjenjem v kombinaciji z alkantaro, školjkastimi sedeži, športni vtis pa poudarjata še poseben volanski obroč in dodatki iz karbonskih vlaken.

Z njim želijo pri Lexusu konkurirati najbolj športnim limuzinam D-segmenta kjer že vrsto let kraljujejo audi RS6, BMW M5 En Mercedes E63 AMG, in pristašem teh speljati kakšnega kupca. Pod pokrovom izredno dinamično oblikovane in s pomočjo številnih spojlerjev športno zaključene zunanje podobe je tako kot pri RC F, 5,0-litrski osemvaljnik, ki pa presenetljivo za razliko od prej omenjene “nemške svete trojice” ne diha s pomočjo technologieën turba.

Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.
Čeprav podoben modelu z opremo F sport, pa bo GS F vseeno oblikovno distanciran od vseh ostalih GS-ov, za kar skrbijo številni spojlerji, kromirana maska in posebna 19-palčna platišča i štiri izpušne cevi in difuzor zadaj.

Atmosferec tako iz petih litrov prostornine iztisne zmogljivih, a nič več dih jemajočih 348 kW ali 467 KM pri visokih 7.100 vrtljajih. To pa je v primerjavi s prej omenjenim bavarcem in modelom s trikrako zvezdo na nosu občutno manj, saj slednji zmore 410 kW ali 557, bavarski tekmec pa še malenkost več in sicer 412 kW in 560 KM. Ima pa GS F vsaj enega aduta v svoji roki ali bolje rečeno rokavu in sicer nizko težo, saj je z 1.830 kilogrami za 115 kg lažji od M5, od modela s trikrako zvezdo na nosu pa kar 195 kg. Mogoče so Japonci zaradi tega še malce zadržani glede podatkov o zmogljivostih modela GS F, saj podatkov o pospešku in končni hitrosti še niso razkrili.

Za čim boljši prenos moči na zadnji par koles skrbita na novo umerjena osem stopenjska avtomatika met prednjim diferencialom TVD, s čimer naj bi bili oprijem in vozne lastnosti kar se da primerljivi tistim pri BMW M5. Sistem prilagodljive vozne dinamike pa ponuja tri zanimive nastavitve in sicer: standardno, slalom in dirkanje.

LEES VERDER: Slovenska predstavitev Lexus NX

Z oblikovnega stališča različico GS F od ostalih ločijo posebej napihnjena zunanjost, vključno z novimi 19 inch velgen (pnevmatike dimenzij 255/35 spredaj in 275/35 zadaj), izboljšan športni izpušni sistem s tegen vier (pravimi) izpušnimi cevmi, aerodinamični dodatki, spojler iz ogljikovih vlaken, ogromna kromirana maska spredaj in še bi lahko naštevali.

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.