Mazda zette de autowereld op het verkeerde been met de onthulling van de Mazda MX-5 RF in New York. De RF in de naam staat voor ``retractable fastback'', wat de aanduiding is voor een coupé-uitvoering met een hard vouwdak. Het vouwsysteem treedt niet in de voetsporen van zijn voorganger, maar volgt het pad van de Porsche 911 Targa.
Kultni roadster Mazda MX-5 je v najnovejši izpeljanki dobil trdo streho. Mazda MX-5 RF se pri tem ne zgleduje po predhodniku, saj so pri Mazdi ubrali povsem novo pot. Mehanizem odpiranja in zapiranja je tako povsem drugačen. Poganja ga elektrika, med metamorfozo pa se dvigne celoten zadnji del avtomobila. Nova različica roadsterja je rahlo težja in višja od klasike. Streha se odpira tudi med vožnjo, a le do hitrosti 10 km/u, v želenem položaju pa je v 12 sekundah. Ločeno lahko odpremo zadnje steklo.
LEES VERDER: Mazda RX-VISION: de terugkeer van de Rotarian
Četrta generacija Miate nadaljuje uspešno zgodbo prejšnje generacije modela MX-5, ki je bil s trdo streho pravi hit. Ta različica je šla namreč tako dobro kot tista z mehko. In če ste mislili, da je trda streha, ki se skrije v prostor za sedežema, pobrala davek pri prtljažniku, se motite, saj je njegova prostornina še vedno 150 liter. Na voljo je v barvi avtomobila in bleščeče črni, celotno karoserijo pa si po novem lahko omislite tudi v posebni sivi barvi. Cena ostaja skrivnost, je pa jasno, da boste morali za trdo različico odšteti nekaj tisoč evrov več. Mazdo MX-5 RF poganjata ”stara znanca”, 1,5- in 2,0-litrski bencinski motor.
Meer informatie:
mazda.si