De Porsche Mission E-conceptauto is het resultaat van de gedachte dat als we eindeloos geld en alle kennis tot onze beschikking hadden, we... Duitse ingenieurs zaten in deze huid, dus dit is een luxe sportsedan met 600 paarden, die aangedreven door elektriciteit, tot de tanden bewapend met het beste wat ze hebben. Ze duwden de aandrijving naar de 919 Hybrid-raceauto, terwijl ze voor de constructie keken naar de productiehybride Spyder 918 en zijn versie voor de uithoudingsrace van Le Mans, en ze verwijderden ook de batterij. Twee ingebouwde elektromotoren produceren 600 pk en accelereren van 0 naar 100 km/u in 3,5 seconden. Oh, en hij laadt sneller op dan een Tesla!
Een onderzoek športne električne limuzine Porsche Mission E je polna presežnikov in skupek najboljšega kar lahko Porsche ponudi. Oblikovno sicer ne napoveduje novih smernic, saj se drži prepoznavnih potez, a Porsche ima tako ali tako brezčasne linije. Videz tako pozornost in soj žarometov preusmeri na elektrische aandrijflijn.
Hitro polnjenje s Porschejevim 800-voltnim polnilnim sistemom ”Turbo Charge” je, kot trdijo, še hitrejše kot Teslini ”Superchargerji”. 800-voltna napeljava v avtomobilu je sicer dvakrat toliko, kot premore Tesla S. Ta naj bi zagotavljala napolnitev lithium-ion batterijen do 80 odstotkov v vsega 15 minutah (za 400 km dosega), postanek na klasičnih polnilnicah pa bi se zavlekel nekoliko dlje. Doma bi ga lahko polni počasneje in sicer kar z brezžičnim indukcijskim polnjenjem.
LEES VERDER: 15+ Hot Automotive News voor herfst 2015 / Frankfurt 2015 (IAA)
Študija pridela 200 km/h na uro v zgolj ducat sekundah, akumulatorji pa naj bi zagotavljali dovolj elektrike za 500-kilometrski domet. Štiripogonski (prednja kolesa imajo sicer pogon le ob priložnostih, kot je pospeševanje, športna vožnja in na drseči podlagi) Porsche Mission E resda ne bo nikoli ugledal luči sveta kot serijski model, zato pa z njim Porsche tipa javnost ter razkazuje mišice z novimi tehnologijami, med katerimi najbolj izstopa omenjeni električni pogonski sklop, par električnih motorjev s 600 konjskimi močmi oziroma 440 kilovati.
Športna e-limuzina se je na avtosalonu v Frankfurtu na ogled postavila skupaj s pomlajenim modelom 911, ki si je dal nedavno napeti gube. Ima štiri vrata in prav toliko pomičnih sedežev. Baterija je na dnu, zato ima avto izjemno nizko težišče. In kdaj lahko njegovo izpeljanko pričakujemo na cestah? Upajmo, da že pred letom 2020.
Meer informatie:
porsche. com