fbpx

Rimac C_Two: de elektrische supercar schokte Genève!

Rimac C_Twee

Maar liefst 1.914 pk en 1,85 seconden van 0 naar 100 km/u? Ja, dat is ook mogelijk. Met het C_Two-model overschreed Rimac opnieuw alle grenzen en zette compleet nieuwe mijlpalen voor elektrische supercars.

Rimac C_Twee je bil verjetno eden izmed bolj pričakovanih hypercars na letošnjem avtomobilskem salonu v Ženevi. S tehničnimi podatki so nas naravnost šokirali, saj mejijo že na tiste iz znanstvene fantastike. C_Two ima kar 1914 pk en enorm 2.300 Nm navora. Od 0 do 100 km/h potrebuje le 1,85 sekunde in se lahko požene vse do 412 km/h. Če ga ne vozite v mejah zmogljivosti, lahko z enim polnjenjem baterij prevozite do 650 kilometrov, merjeno po standardu NEDC. Celoten avtomobil je bil zasnovan povsem na novo, ne da bi si karkoli izposodili pri njegovem predhodniku.


Za vse te hiperštevilke so zaslužni štirje elektromotorji, ki so nameščeni vsak v svojem kolesu. S tem je omogočen vierwielaandrijving, računalnik pa s pomočjo sistema za razporeditve navora poskrbi za optimalen navor, ki ga posamezno kolo v danem trenutku potrebuje. Rimac C_Two uporablja kar 4 versnellingsbakken, za vsako kolo svojega, za hlajenje komponent pa skrbi 7 hladilnikov. Litij, magnezij in nikelj boste našli v bateriji, ki ima zmogljivost 120 kWh. 8 kamer, 2 svetlobna radarja, 6 radarjev in 12 ultrasoničnih tipal. Vse to omogoča visoko stopnjo avtonomne vožnje, kar pomeni, da ste lahko za volanom Rimacove superzverine povsem sproščeni in jo vozite brez vsakršnega napora.

Rimac C_Twee
Rimac C_Twee

Dizajn je seveda primeren Rimacovi zmogljivosti. Futurističen in oblikovan zgolj z eno mislijo. Biti de snelste elektrische auto ter wereld. Uporabo koolstofvezel zasledimo skorajda po celem avtomobilu, še posebno pri strehi, aerodinamičnih dodatkih in tako imenovanem karbonskem monokoku, ki ima strukturno integriran baterijski paket. V notranjosti nas pred voznikom pozdravi velik zaslon, na osrednji konzoli pa mu družbo dela informacijsko-zabavni zaslon. Tudi klimatsko napravo upravljamo prek majhnih zaslonov. Ponuja celo možnost, ki bolj spominja na videoigro kot na kaj drugega. V navigacijski sistem lahko namreč namestimo posamezno dirkališče, tehnologija pa nam nato posreduje informacije o idealni liniji in optimalnih točkah zaviranja. Od materialov v notranjosti prevladujejo karbonska vlakna v kombinaciji s semišem.

Osupljiva notranjost
Osupljiva notranjost

Hiperelektrični Rimac C_Two bo na voljo v zgolj 150 primerkih in bo na ceste zapeljal v letu 2020. Cena bo seveda zmogljivosti primerna, le vprašanje je, pri koliko milijonih evrov se bo ustavila. Videli smo, kaj zmore njegov predhodnik, in nestrpni smo že, da vidimo, kaj zmore najnovejša in najnaprednejša električna zverina.

Galerija – Rimac C_Two

Meer informatie

Meer informatie:
rimac-automobili.com

Bij jou sinds 2004

Vanaf jaar 2004 we onderzoeken stedelijke trends en informeren onze community van volgers dagelijks over het laatste nieuws op het gebied van lifestyle, reizen, stijl en producten die met passie inspireren. Vanaf 2023 bieden we content aan in de belangrijkste wereldtalen.