Unruly heeft de cijfers voor de WK- en Super Bowl-advertenties doorgenomen en kwam met een aantal interessante bevindingen. Onder andere dat we zelfs vóór het eerste fluitsignaal van de scheidsrechter herhaaldelijk de exemplaren uitdeelden die exclusief voor het WK waren gemaakt, net als de exemplaren die alleen voor de Super Bowl 2014 waren gemaakt.
Če gre torej verjeti podjetju Onhandelbaar je SP v nogometu 2014 pometlo z ameriškim nogometom brez prelitega znoja, čeprav finale lige NFL velja za največji posamični športni dogodek na svetu. 20 najbolj vročih oglasov za Svetovno prvenstvo v nogometu smo namreč do tega trenutka prek socialnih omrežij delili dalje že kar 6,9 milijonkrat, kar je 31.4% več v primerjavi s top 20 oglasi za letošnji Super Bowl. A če iz enačbe vzamemo zgolj Shakirin Activia videoclip »La La La«, ki je, roko na srce, bolj videospot kot oglas, je Super Bowl še vedno rahlo spredaj. A le še za jard ali dva.
Poleg Unruly-ja je svoj “piskrček” statistike pristavila tudi Googlova predstavnica in dejala, da sami sicer ne štejejo klikov vezanih zgolj na SP, saj tematsko oglasov običajno ne osamijo, je pa poudarila, da je Shakirin »La La La« s trenutnimi 110 milijoni ogledov zbral že več kot dvakrat toliko ogledov kot najbolj popularen oglas za Super Bowl, Budweiserjev »Puppy«.
Kolumbijski glasbenici na lestvici števila ogledov za SP sledita Nikova »Winner Stays« s 76 milijoni in »The Last Stand« s 33 milijoni, daleč za njima pa je Castrolova »Footkhana« z nekaj čez 15 milijoni.
LEES VERDER: Ljubljanski lokali kot podaljšek nogometnih tribun
Za konec skočimo še štiri leta nazaj, na SP v nogometu v Južni Afriki. Takrat si je prek spleta vsaj minuto finalne tekme ogledalo kar 909 milijonov ljudi, medtem kot je letošnji Super Bowl požel 111.5 milijona spletnih gledalcev.