De SEMPL 2015 mediatrendsconferentie, die traditioneel in Portorož wordt gehouden, zal draaien om de altijd groene marketingregels, het verband tussen strategisch denken en innovatie in de media- en communicatie-industrie, en succesvolle bedrijfsmodellen van programmatische online medialease. bespreek ook de creativiteit in het tijdperk waarin mobiele apparaten de boventoon voeren.
17. izvedba festivala STEEKPROEF, festivala, ki ima svoj domicil in Portorož že od leta 1998, ko je bil še Seminar medijskih trendov, bo tudi letos s pomočjo mnoštva mednarodnih govorcev odbrala najizrazitejše trende, ki tlakujejo prihodnost medijev, kreativnih in medijskih agencij ter oglaševalcev.
LEES VERDER: Jonge geesten denken met Ula Furlan
![Člani 9-članske žirije Marko Vičič (predsednik), Radovan Aleksić,Damir Ciglar, Filip Dimitrov, Katja Kek, Ksenija Latković Kozarac, Joško Mrndže, Gordana Periškić in Toni Tomašek, ki bo letos ocenjevala dela, prijavljena na tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije leta.](https://e7852c3a.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2015/11/kolaz-zirija-0-660x660.png)
Katera bo naslednja ”velika stvar” v medijsko-komunikacijski panogi, izveste med 26. in 27. novembrom 2015.
Meer informatie:
sempl.si