fbpx

6 fantastičnih znamk za moško nego, ki bi jih moral poznati vsak pravi moški!

To so izvrstne znamke za moško nego, ki bodo poživile vašo kožo, lase in duha! Poznati bi jih moral vsak pravi moški, hkrati pa so lahko tudi odlično darilo za vašega izbranca!

Če ste moški, ki resnično skrbi za svoj videz, potem izdelkov za nego najverjetneje ne kupujete v supermarketu. Priznati pa je tudi treba, da je prizadevanje za zdravo kožo ter bolj izpopolnjen videz lahko zelo hitro naporno, če verjamemo, da bomo z enim samim izdelkom dobili vse, kar rabimo. Globlje se potopimo v svet moške nege, hitreje ugotovimo, da “čudežnega” izdelka ni, kar pomeni, da bomo morali preizkusiti ali pa pobrskati za kakšnim več, da bomo ugotovili, kaj točno ponuja in ali je vreden našega denarja, morda celo kakšnega evra več.

Ne glede na to, ali iščete bolj znanstven pristop ali pa nekaj naravnega, je peščica podjetij za moško nego poskrbela za izdelke, ki poživijo in ozdravijo kožo, lase in duha! In teh 6 fantastičnih znamk moške nege bi moral poznati vsak pravi moški!

AESOP

Eno vidnejših podjetij za osebno nego, ki je v zadnjih 30 letih prišlo iz Avstralije, je svoj ugled utrdilo s svojo zavezanostjo k pregledni in transparentni proizvodnji. Vrhunski izdelki Aesop, ki so znani po širokem raziskovanju rastlinskih in laboratorijskih sestavin, nenehno dvigujejo letvico za stranke, ki želijo odstopiti od veliki korporativnih znamk za nego kože, telesa in las. Blagovna znamka, zasnovana 1987, tako oblikuje ene najboljših izdelkov za nego na svetu, ki so varni za uporabo, inovativni in predvsem narejeni z mislijo na vas in na okolje. Če to združimo še s privlačno zasnovo stekleničk, dobimo popolno formulo za vse večjo število zadovoljnih strank.

Baxter of California

Baxter of California že od leta 1965 moškim po svetu pomaga z najnujnejšimi izdelki za kožo, lase in britje, s takšno zapuščino pa lahko od znamke pričakujemo le najboljše! Vsak izdelek je skrbno izdelan, zasnova in kuriran, tako da je v ospredje postavljena profesionalna nega za “običajne” fante. Ne verjamete? Vsak od premium izdelkov znamke je preizkušen v Baxter Finley Barber + Shop v Los Angelesu, kjer poskušajo ugotoviti, ali vsakič deluje enako dobro. Če iščete izdelke za nego las in kože, ki so bili zasnovani tako, da koristijo staro šolo, potem ste jih našli!

Anthony

Čeprav gre za relativno mlado znamko – na trgu je 20 “kratkih” let – je ta zagotovo že pustila svoj pečat. Leta 2000 jo je ustanovil Anthony Sosnick, ki je po obsežni raziskavi lepotne industrije videl priložnost, da zapolni nišo, ki so se ji mnoge uveljavljene znamke izogibale – nego za moške. Da bi izkoristil pomanjkanje izdelkov za nego moških las, telesa in kože, je Anthony navdih poiskal v prostrani pokrajini ženskih izdelkov, ki so bili takrat na voljo, in jih prilagodil za moške po celem svetu. Posledično je podjetje začelo z uporabo naravnih sestavin, laboratorijskih presežkov in botaničnih izvlečkov ter fantom ponudilo “rešitve” za težave, s katerimi so se v tem času soočali v industriji nege in lepote. Dvajset let kasneje blagovna znamka še vedno uvaja inovacije na področju moške nege, danes pa ji sledi že zavidljivo število zadovoljnih uporabnikov.

Malin + Goetz

Malin + Goetz je še ena znamka, ki zagovarja napredek in tehnologijo pri moški negi. Z enim samim pogledom na dobro oblikovane izdelke podjetja boste lahko ugotovili, da imajo resnično smisel za ustvarjanje lepih stvari, ki bodo služile vašemu obrazu, telesu in lasem. Vsak izdelek blagovne znamke je preplavljen s hidrantnimi aminokislinami, botanično pridobljenimi maščobnimi kislinami in drugimi trajnostnimi sestavinami, ki pomagajo zmanjšati ogljični odtis znamke, hkrati pa ohranjajo kožo navlaženo in zdravo. Najpomembnejši del poslanstva Malin + Goetz pa je njihov pristop. Namesto da bi se hvalili kot “luksuzna” znamka za nego kože, ubirajo bolj nekonvencionalno pot in se osredotočajo na nezapletene formule, intuitivne sisteme in poenostavljene režime nege, ki iz vas izvabijo zdrav videz.

Harry’s

Znamka Harry’s je sinonim za najboljše, kar ponuja industrija, ko gre za britje, polt, prho in nego las, hkrati pa slovi po zelo seksi izdelkih. Vsak je vpadljiv, tisti, ki pa funkcionalnost postavljate pred estetske lastnostih izdelkov za nego, naj vas pa kar takoj pomirimo – delujejo enako dobro kot so videti! Harry’s že od svoje ustanovitve ohranja svojo neskončno misijo ustvarjanja najboljših izdelkov za nego v tej industriji, zahvaljujoč svoji nadarjeni ekipi inženirjev, oblikovalcev in kemikov, ki v ospredje postavljajo uporabnost, osredotočeno na moške. Ne verjamete? Obiščite njihovo spletno stran, kjer lahko izveste še več o eni najbolj celovitih znamk v moški negi.

KEVIN.MURPHY

KEVIN.MURPHY je najverjetneje ena bolj znanih znamk na tem seznamu in ko gre za nego kože, imajo vse, kar je potrebno, da konkurirajo najboljšim v panogi. Vsak od dobro oblikovanih izdelkov te blagovne znamke se lahko pohvali z zavezanostjo zmogljivosti in dolgoživosti, hkrati pa združuje razumevanje najpogostejših izdelkov za nego kože in las na svetu s pristopom, usmerjenim v oblikovanje, ki je nedvomno privlačno. Pri znamki KEVIN.MURPHY se osredotočajo na prijaznost do okolja in trajnostno pridobljene naravne sestavine ter poskušajo doseči popolno ravnovesje med znanostjo in naravo. Če ste ljubitelj stilskih modnih dodatkov, potem je to znamka za vas.

Nasvet: včlanite se v Amazon Prime

Amazon Prime je največji “shopping” klub na svetu, ki hkrati članom omogoča dostop do največje digitalne knjižnice na svetu. Članstvo Amazon Prime lahko delite s svojim partnerjem oziroma članom vašega gospodinjstva. Če ste študent, lahko vašega cimra obdarite s tem, ko ga povabite v svoj Amazon Prime račun. Tako tudi on prejme ugodnosti, kot so znižana ali celo brezplačna poštnina, brezplačno pretakanje video posnetkov, shranjevanje fotografij, dostop do izjemnih ponudb in še več. Preprosto dodajte člana vašega gospodinjstva v razdelek svojega računa Amazon Household.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.