Kate Upton velja za eno najbolj zaželenih žensk na svetu, pa vendar se je modni kreatorji izogibajo. Zato je najprej fotomodel in šele nato manekenka. In kaj je krivo za to? Kljub vitkosti je za manekenske standarde preveč zaobljena. Sicer pa je bog ni obdaril samo z lepoto in bogatim oprsjem, rodila se je namreč s srebrno žlico v ustih, njen dedek pa je med drugim ustanovil podjetje Upton Machines, danes znano kot Whirlpool.
Kate Upton je manekensko kariero ”zajahala” pri 15. letih. Tedaj je namreč namesto državnega prvenstva v jahanju, ki ga je trenirala, raje izbrala kasting modne agencije Elite. Kljub temu je bila takoj nazaj na konju, a v metaforičnem smislu, saj je z agencijo podpisala pogodbo. Kljub sanjskim meram (84-63-92) je redko gostja modnih brvi, zato pa je krasila že številne naslovnice (Vogue, Cosmopolitan, Elle, GQ, Esquire,…), med drugim tudi tisto tradicionalne številke revije Sports Illustrated s kopalkami (kjer nosi konfekcijsko številko 40), s čimer je začela trend manekenk z oblinami.
PREBERITE ŠE: #5 – Candice Swanepoel – Najbolj seksi ženske manekenke 2015
Gostovala je tudi v številnih oglasnih kampanjah (tudi za Victoria’s Secret, ki ji je sprva dal košarici, ker je imela preveliko košarico, a so jo bili kasneje ”prisiljeni” vzeti) in med drugim v Sloveniji leta 2014 posnela reklamo za videoigrico Game of War. Videli smo jo tudi v filmih (nazadnje v The Other Woman).
Oglas za Game of War posnet v Sloveniji
Kate Upton za Sports Illustrated
Sledi Kate Upton na družabnih omrežjih:
facebook.com
instagram.com
twitter.com