fbpx

6 modnih trendov, ki za naše zdravje niso priporočljivi

V starih časih so Evropejke omedlevale zaradi pretesnih korzetov, Japonke pa so komaj hodile zaradi povezanih stopal. A če smo mislili, da so modni trendi, ki za zdravje niso najbolj priporočljivi, stvar davne preteklosti, smo se močno motili. Ženske še dandanes žrtvujejo svoje zdravje za to, da bi bile čim bolj privlačne in v koraku z modnimi trendi. Če nam je vsaj malo mar za naše zdravje, se hitro znebimo osmih 'nezdravih' modnih kosov v nadaljevanju …

Oprijeta krila

Pretirano oprijeta krila z visokimi pasovi in trendovske “bodycon” obleke pritiskajo na živce in povzročajo neprijetne bolečine v hrbtu.

Težki uhani

Če jih nosimo prepogosto, težki uhani raztegnejo ušesne mečice, raztegnejo luknje v ušesih in jih celo deformirajo. Težke uhane zamenjajmo za lahek in eleganten par uhanov.

Težki uhani vam lahko deformirajo ušesa.
Težki uhani vam lahko deformirajo ušesa.

Oprijete kavbojke

Ozke oprijete kavbojke oziroma popularne “skinny” jeans stiskajo živce v predelu dimelj in lahko tako povzročajo mravljinčenje, bolečino in celo težave z mehurjem.

Tangice

Če tangice (in ostale spodnjice) niso narejene iz materiala, ki diha (npr. bombaž), se izpostavimo tveganju za glivične okužbe. Naslednjič, ko kupujemo spodnje perilo, bodimo pozorni na material, iz katerega je to narejeno.

Izberite perilo iz bombaža.
Izberite perilo iz bombaža.

PREBERITE ŠE: Modni trendi 2015: Letošnja jesen bo v znaku semiša

Visoke pete

Visoke pete stopala in posledično telo postavijo v nenaravno pozo. Dolgotrajno nošenje pet lahko trajno poškoduje mišice nog in podplatov ter posledično spremeni tudi držo.

Korzeti in oblikovalci telesa

Korzeti in oblikovalci telesa so pretesni za vsakodnevno uporabo. Prihranimo jih za posebne priložnosti, saj tovrstna pretesna oblačila stiskajo živce, lahko poškodujejo notranje organe in vplivajo na težave z mehurjem.

Korzeti naj bodo v omari le za posebne priložnosti.
Korzeti naj bodo v omari le za posebne priložnosti.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.