Tradicionalni mediji se soočajo s težkimi časi – znanstveniki že nekaj let poročajo o negativnem pogledu državljanov na medije, soočamo se s porastom lažnih novic, največji problem pa je pristranskost medijev, ki organizirajo svoj program z vnaprej načrtovano (politično) agendo. Državljani se tako sprašujejo, komu sploh še lahko verjamejo.
Objektivnost je visoko uvrščena na seznamu novinarskih vrednot, a poznavalci in spremljevalci medijev vedo, da je to ideal, ki se ga v popolnosti ne da doseči. Vendar ni nekaj, k čemur novinarji ne bi mogli stremeti. Kljub novinarskim načelom smo priča, da je vera v dosledno poročanje v večini medijev zgolj še mrtva črka na papirju, saj je večina novic povezanih z vnaprej načrtovanimi političnimi vsebinami, ki so pod nadzorom moči tretjih oseb.
8 od 10 Američanov verjame, da so mediji ključnega pomena za demokracijo. A 43 odstotkov jih ima tudi negativen pogled na medije, vse težje pa pridejo do pravih novic, saj težko razločujejo, katere novice so resnične. V slovenski raziskavi, v kateri so študenti, politiki in etnične manjšine vrednotili medije, so ugotovili, da 60 odstotkov anketiranih meni, da so tudi slovenski mediji pristranski.
Na spletu so tako ljudje začeli objavljati fotografije, na katerih je prikazano, kako mediji uporabljajo različne tehnike prevare, da bi državljani videli tisto, kar mediji želijo. Kot boste ugotovili, je perspektiva res vse.
Galerija slik – Mediji manipulirajo z resnico