fbpx

Anthony Edwards in adidas Basketball razkrivata Anthony Edwards 2 – čista eksplozija samozavesti v športni obutvi

Anthony Edwards 2
Foto: adidas

Druga podpisna superga Anthony Edwards enega najbolj vznemirljivih NBA igralcev danes je tu. In ni namenjena le tekanju po parketu – to je manifest samozavesti, hitrosti in neustrašne igre.

Ko Anthony “Ant” Edwards stopi na parket, z njim stopi tudi občutek, da bo vsak trenutek nekaj eksplodiralo – in to ne zaradi ognjemeta. Zdaj pa je skupaj z adidas Basketball poskrbel, da bo eksplozija imela tudi pravo obutev. Pozdravimo Anthony Edwards 2, drugo podpisno supergo tega neustavljivega košarkarskega talenta, ki nas vse skupaj uči, kaj pomeni verjeti vase… in to zelo na glas.

Foto: adidas

Anthony Edwards 2: Evolucija superge za evolucijo igralca

Po uspehu njegove prve podpisne superge, je Edwards v sodelovanju z adidasom dvignil nivo – tokrat ne samo z oblikovanjem, temveč z zelo osebnim pristopom. Vsak element modela Anthony Edwards 2 je oblikovan z mislijo na igralce, ki igrajo z enako mero drznosti in samozavesti kot Ant sam. In roko na srce – včasih je prav lepo videti, da se ego prelije v dizajn, ki deluje.

“Tako kot izzivam sebe v vsaki igri, je ta superga narejena za igralce, ki želijo preseči sami sebe – vsakokrat, ko stopijo na parket,” pravi Edwards. “Bil sem del procesa od prve skice do končnega izdelka. Občutek, ko vidiš, da je vse skupaj oživelo, je noro.”

Kaj se skriva v supergi, ki jo je navdihnila samozavest brez meja?

Gre za tehnično napredno športno obutev, ki ni samo še ena lepa košarkarska superga. Anthony Edwards 2 ponuja kombinacijo inovacij, ki jih bo občutil vsak resen “hooper”:

    • Propulsion Plate: sistem za torzijsko podporo in energijski povrat, ki omogoča hitrejše odrivanje in višje skoke – kot nalašč za tista “poster” zabijanja.
    • Articulated Fangs (da, zveni precej kul): struktura za zaklepanje stopala, ki omogoča stabilnost pri ostrih rezih, norih preigravanjih in prvem koraku, ki ti vzame sapo.
    • LIGHTBOOST + Lightstrike: kombinacija dveh adidasovih vodilnih tehnologij za blaženje – udobje, odzivnost in svežina, ki traja cel dan. Tudi če si se po igrišču že trikrat zvalil od utrujenosti.
Foto: adidas

Barvna zgodba: “With Love” – poklon družini

Prva barvna različica, poimenovana “With Love”, je Edwardsov poklon njegovi mami in babici. Izbrane barve so bile njune najljubše – in ta podrobnost ni naključna. Gre za čustveno nit, ki prepleta Antovo kariero, vrednote in osebno zgodbo. V svetu, kjer je vse preveč pogosto “samo za hype”, je prav lepo videti, da ima superga tudi srce. No, vsaj barvno.

Seveda pa adidas in Edwards nista rekla zadnje. “With Love” je šele začetek serije barvnih kombinacij, ki bodo tekom sezone predstavljale Edwardsovo pot, navdihe in – ker smo v letu 2025 – njegov globalni vpliv.

“adidas Basketball ima jasno vizijo: postati blagovna znamka naslednje generacije. In nihče ne predstavlja te vizije bolje kot Ant,” pravi Max Staiger, generalni direktor adidas Basketball. “Njegova karizma, samozavest in uspehi na in izven igrišča so zajeti v vsakem šivu te superge.”

Anthony Edwards 2
Foto: adidas

Globalna zvezda s stilom – in supergami

Nova superga prihaja takoj po tem, ko je Edwards zaključil svojo prvo turnejo po Kitajski. Med obiskom Šanghaja, Chengduja in Pekinga je utrdil svojo mednarodno prisotnost in dokazal, da ni le ameriški fenomen, ampak globalna sila. Če so lani govorili o njegovem potencialu, je zdaj jasno: Ant je obraz naslednje generacije košarke.

Anthony Edwards 2
Foto: adidas

Cena in dostopnost

Anthony Edwards 2 “With Love” bo na voljo od 4. oktobra na adidas.com in v izbranih adidasovih trgovinah po vsem svetu. Maloprodajna cena? 130 dolarjev – kar je za podpisno supergo precej dostopno, glede na to, da boste z njo morda končno premagali tistega enega prijatelja, ki vedno zmaga.

Za konec: Anthony Edwards 2 ni le superga. Je podaljšek osebnosti igralca, ki igra, kot da mu nihče ne more nič – ker mu pač ne more. Če verjamete vase – ali pa si to samo želite – potem je to prava obutev za vas.

Believe That.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.