fbpx

Applovi ponaredki: kako preprečiti, da bi vas imeli za norca?

Apple originalni napajalnik: kako preprečiti, da bi vas imeli za norca?

Ponarejeni napajalniki in kabli za Applove naprave se na videz skoraj ne ločijo od originala, vendar niso niti približno tako dobri in v skrajnem primeru lahko tudi škodijo. Kako ločiti zrnje od plev?

Pri nakupovanju Applovih izdelkov bodite pozorni na naslednje stvari:

Barva

Applov originalni napajalnik je bele barve, med besedilom na njem pa je tudi znak ameriške organizacije UL. Ker so ponarejevalci sposobni ponarediti marsikaj, besedilo natančno preglejte. Na originalu namreč slovničnih napak ne boste našli.

Na oroginalnem napajalniku ne boste našli slovničnih napak.
Na originalnem napajalniku ne boste našli slovničnih napak.

Pakiranje

Apple napajalnike prodaja tudi samostojno, a so ti zaprti v belo škatlico. Niso v plastičnem ovitku ali celo brez ovitka. Dodatki izdelovalcev, ki jih je pooblastil Apple, so tudi zapakirani v škatlice, na njih pa je logotip Appla ter pripis “Made for iPhone” ali “Made for iPhone iPad iPod.

Made for iPhone, iPad ali iPod.
Made for iPhone, iPad ali iPod.

Nakupi prek spleta

Ker ponarejevalci podrobno kopirajo originale, je predvsem pri nakupu prek spleta težje na “oko” razločiti original od ponaredka. A morda se je kdo že osmolil in svojo jezo obelodanil med ocenami dotičnega izdelka. Vedno se jih splača preveriti.

Besedilo na kablu

Originalni kabel Lighting ima približno 18 cm od vtičnika USB natisnjeno “Designed by Apple in California” in “Assembled in China”, “Assembled in Vietnam” ali “Indústria Brasileira”, temu pa sledi 12-mestna serijska številka. Besedilo je majhno v svetlo sivi barvi, zato ga je težko opaziti. Če ga ni ali pa je besedilo drugačno, potem imate morda opravka s ponaredkom.

Visoka cena napajalnika.
Visoka cena napajalnika.

Cena

Applov originalni napajalnik stane konkreten kupček evrov, in če je cena zanj nenormalna nizka, ste lahko prepričani, da gre za ponaredek.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.