fbpx

Ferrari Purosangue: فيراري 4 أبواب مع 725 حصانًا وهي ليست سيارة دفع رباعي

Ferrari, ki ni SUV

Foto: Ferarri

Po dolgih letih pričakovanja mednarodne avtomobilske bratovščine je Ferrari danes predstavil Purosangue , prvi štirivratni štirisedežni avtomobil v 75-letni zgodovini "poskočnega konjička".

Ferrari Purosangue jasno spominja na crossover, oziorma SUV. Toda Ferrari ga ne imenuje tako in zanika vsakršno namigovanje, da so izdelali terensko vozilo. Svojega najnovejšega konja v hlevu preprosto imenuje “avtomobil”. Slednji se dejansko in zelo očitno razlikuje od običajnih SUV-jev po nekatrih lastnostih. Pogon Ferrarija Purosangue je V12 motor s 715 KM, po katerem je njegov proizvajalec znan in je nameščen bistveno dlje za prednjimi kolesi kot pri podobnih vozilih z namenom doseganja bolje porazdelitve teže kot preostala konkurenca športnih terencev, pravijo pri Ferrariju.

Medtem ko je Ferrari že izdeloval štirisedežnike, so bili njegovi običajni avtomobili vedno dvovratni modeli, z zadnjimi sedeži, ki so bili bolj primerni za občasno uporabo kot za dolga potovanja. Ferrari Purosangue ima štiri polne sedeže, kar je prvič v modelu Ferrari. Tako sprednji kot zadnji sedeži so ogrevani, voznikov in sovoznikov sedež pa imata tudi masažno funkcijo.

Ferrari Purosangue z mesta do 100 km/h lahko pospešil v približno treh sekundah, do 200 km/h pa v 10 sekundah. Motor je po besedah ​​proizvajalca avtomobilov zasnovan tako, da proizvede čim več moči tudi pri nizkih vrtljajih. Avto ima osemstopenjski avtomatski menjalnik z dvema sklopkama za hitro menjavo prestav. Na cesto moč prenašajo vsa štiri kolesa. Seveda se oglaša z značilnim zvokom V12, ki mu ni primerljivega v celotni avtoindustriji.

Po besedah ​​Ferrarija bodo prvi Purosangues v ZDA dostavljeni proti koncu leta 2023. Kmalu zatem bodo sledile dostave v evropske države. Ferrari kot osnovno ceno določa 390.000 evrov. A tudi tisti, ki imajo zadostna finančna sredstva za nakup, niso nujno izbranci za nakup Ferrarija Purosangue: »Na začetku večino naše proizvodnje dostavimo našim zbirateljem ali obstoječim strankam, ki jih imenujemo družinski člani,« pravi vodja Ferrari Marketinga – Enrico Galliera.

معلومات اكثر

ferrari.com

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.