Audi to jesen v Sloveniji z modelom A3 limuzina vstopa v največji tržni segment na svetu, v razred kompaktnih limuzin. Dinamični štirivratnik se ponaša z vsemi odlikami serije A3.
Zaradi lahke gradnje ima nizko maso, poganjajo ga močni in visokoučinkoviti agregati, pohvali pa se lahko tudi s številnimi nadstandardnimi rešitvami s področja multimedijskih in asistenčnih sistemov. Najzmogljivejši model v novi seriji bo S3 limuzina z močjo 221 kW (300 KM).
Zunanji dizajn
Audi A3 limuzina prihaja na ceste s športno podobo, natančnostjo in ekspresiv-nostjo vseh detajlov. S svojo oblikovno zasnovo povezuje klasični ‘three box’ koncept in kupejevsko filozofijo. Tornado linija tvori izrazit svetli rob, ki poteka vzdolž celotne stranice. Previsi so kratki. Medosna razdalja štirivratnika meri 2,64 metra, celotna dolžina pa 4,46 metra.
Oblika sprednjega pokrova, odbijača, odprtine za zajemanje zraka in mreža hladilnika z enodelnim okvirom pri štirivratniku prav tako sledijo svoji liniji. Na zadku je usmernik zraka integriran v pokrov prtljažnika, luči pa s široko in nizko oblikovno zasnovo poudarjajo vodoravno linijo. Po želji je za zadnje luči na voljo LED-tehnologija. Že od samega začetka prodaje naprej bo Audi nudil tudi žaromete s celostno LED-tehnologijo, ki z inovativnostjo in markantno podobo pričajo o izjemnem položaju A3 limuzine.
Notranjost
Notranjost Audija A3 limuzine priča o veliki pozornosti do detajlov. Linije in površine so jasno začrtane, pod vetrobranskim steklom se pne dolg lok. Armaturna plošča z usločenim čelnim delom je vitka, sredinska konzola pa je rahlo obrnjena proti vozniku. Opcijski barvni zaslon voznikovega informacijskega sistema (VIS) prikazuje grafike z izjemno natančnim 3D-učinkom.
Če je vozilo opremljeno vsaj z MMI radiom, ima vgrajen tudi upravljalni sistem MMI z električno pomičnim zaslonom. Njegov terminal se nahaja na konzoli sredinskega tunela. Elektromehanska parkirna zavora se vključi ob pritisku na tipko. Volan ima tri ali štiri krake, odvisno od izvedbe. Dodatno se lahko kupec odloči za volan z ravnim spodnjim delom ter z večfunkcijskimi tipkami in prestavnimi lopaticami. V Audiju vam po želji spredaj vgradijo športna sedeža. Pri izvedbi Ambition pa je to že serijska oprema; v tem primeru so opcijsko na voljo športni S-sedeži z integriranim vzglavnikom.
Oprema
Nova Audi A3 limuzina vstopa na trg z bogato serijsko opremo. V paket zadrževalnih sistemov je vključena tudi kolenska varnostna blazina za voznika. Barvni voznikov informacijski sistem (VIS) pri izvedbah Ambition in Ambiente vključuje program za večjo učinkovitost, ki zajema prikaz izbrane prestave, vklj. s priporočeno prestavo. Tudi opcijske asistenčne sisteme že poznamo iz vozil višjih razredov. Sistem adaptive cruise control (ACC) poskrbi, da A3 limuzina do hitrosti 150 km/h vzdržuje želeno razdaljo do spredaj vozečega vozila; z asistenčnim paketom, ki združuje več sistemov, pa je to območje uravnavanja povečano na hitrost do 200 km/h. V kombinaciji z menjalnikom S tronic nudi ACC tudi funkcijo Stop&Go za nižje hitrosti.
Trg
Z A3 limuzino vstopa Audi v največji tržni segment na svetu, v razred kompaktnih limuzin. V Nemčiji in še mnogih drugih evropskih državah bo ta štirivratnik pri trgovcih naprodaj od letošnje jeseni. Osnovna cena modela 1.4 TFSI in 1.6 TDI bo v Sloveniji znašala 24.640 evrov.