Na slovenske ceste je zapeljala druga generacije Audijevega modela A7 Sportback. Gre za dizajn kupeja, ki ima prostornost limuzine in se ponaša s prilagodljivostjo karavana. A7 Sportback je velik štirivratni kupe, njegovega prednika pa boste prepoznali v Audiju 100 Coupe S.
Po motorjih in tehnologiji sta si Audi A7 in A8 precej podobna, med njima pa le obstaja občutna razlika. Športni kupe je namenjen vozniku, se orientira okoli njega, medtem ko je elegantna limuzina namenjena tistim, ki raje prepustijo vožnjo drugemu, sami pa uživajo v udobju, medtem ko jih drugi vozi. Notranjost je v obeh primerih minimalistična, z velikimi, na dotiki občutljivimi zasloni. Tukaj se pri A7 izrazi orientiranost na voznika, saj je proti njemu obrnjen zaslon na armaturni plošči, vodoravne linije pa so še ožje.
Podoba novega Audija A7 Sportback je vsekakor presunljiva. Je avtomobil, ki spada v tako imenovani nišni razred in ga uvrščamo med razred C in D. Je ‘gran tursimo’ z novo oblikovno zasnovo in markantnimi žarometi. Zadnji se raztezajo skozi celotno širino avtomobila, prednji pa prav nič manj ne izstopajo. Tudi tukaj imamo možnost izbrati matrične LED-žaromete, ki jih prepoznamo po modro obarvanem laserju v žarometu. Ostre linije so tiste, ki poudarijo zunanjo podobo avtomobila, platišča v velikosti od 18 do 21 palcev pa le še potrdijo suvereno podobo.
Zunanje mere kupeja ostajajo praktično nespremenjene s to razliko, da so zaradi drugačne razporeditve v notranjosti pridobili 21 mm prostora. Prtljažni prostor nam daje od 535 do 1.390 litrov prostornine in vanj boste lahko spravili tudi dva kompleta palic za golf. Na zadku najdemo še deflektor zraka, ki se samodejno dvigne pri hitrosti nad 120 km/h. Zaradi estetskega vidika ga lahko s pritiskom na gumb dvignemo tudi sami.
Na začetku prodaje sta pri Audiju A7 Sportback na voljo dva motorja. Bencinski 55 TFSI quattro je 2,995-litrski 6-valjni V motor s 340 konjskimi močmi. Zanj je treba odšteti 84.900 evrov. Dizelski 50 TDI quattro 6-valjni V motor ima 2,976 litra prostornine in 286 konjskih moči. Stal vas bo 81.550 evrov. Pozneje se bodo pridružili še drugi motorji, med njimi tudi blagi in priključni hibrid. Še bolj kot to pa seveda pričakujemo strupeni različici S7 in RS7. Med menjalniki sta na voljo že dobro poznana samodejna menjalnika, 7-stopenjski S tronic in 8-stopenjski tiptronic. Med kolesnimi pogoni je na voljo klasičen quattro pogon in nekoliko bolj tehničen quattro ultra pogon.
Še več o novem Audiju A7 Sportback pa na spodnji povezavi.
Galerija slik: Audi A7 Sportback
Več informacij:
audi.si