fbpx

Belmond Royal Scotsman in Dior ustvarila luksuzni wellness na železniških tirih

Foto: Pierre Mouton for Parfums Christian Dior

Wellness vagon na prestižnem vlaku Belmond Royal Scotsman je tako poseben, kot bi pričakovali. Nastal je v sodelovanju z luksuzno blagovno znamko Dior.

Potovanja z vlakom so že dolgo povezana z romantiko in glamurjem, a le malo si jih je ustvarilo tako kulten status kot vlak Belmond Royal Scotsman, ki šviga skozi škotsko višavje in se vije med zelenimi travniki, gradovi in mostovi.

Od pomladi 2023 pa bo ponudba na vlaku še bolj luksuzna kot doslej. Kot da je to sploh mogoče! Belmond se je povezal s podjetjem Parfums Christian Dior in ustvaril Dior Spa Royal Scotsman. Gre za wellness vagon, ki je popolnoma posvečen dobremu počutju.

Novi projekt, ki ga je navdihnila ljubezen Christiana Diorja do Škotske, je zasnovan kot razkošen kokon spokojnosti na tirnicah.

Na krovu bo na voljo meni za dobro počutje po meri, vključno s tremi tretmaji, ki so jih zasnovali Diorjevi strokovnjaki za dobro počutje. Izbirate lahko med masažo telesa D-Travel za lajšanje stresa in napetosti zaradi potovanja ali nego celega telesa D-Elements, ki uporablja izdelke, ki jih je navdihnila škotska pokrajina, vključno s poldragimi kamni in meglico za telo Bain Dior, ki spominja na Škotsko. Tretma D-Highlands je pomlajevalna izkušnja nege obraza, ki pomaga spodbujati obnovo in oživitev na poti.

V ta namen so dva vagona tudi vizualno preoblikovali in ju odeli v slavni bordo Toile de Jouy. Poleg spa-ja Dior se luksuzna železniška izkušnja Belmond Royal Scotman v novi sezoni lahko pohvali še z vrsto drugih pridobitev. Vključno z novim gurmanskim potovanjem Taste of Scotland, ki ga je zasnoval priznani in večkrat nagrajeni kuhar Tom Kitchin, in novo Highland Survival Adventure itinerar, ki so ga ustvarili strokovnjaki za luksuzne avanture WILDNIS.

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.