Gledanje posnetkov na spletnem portalu YouTube bo po novem plačljivo. YouTube namreč uvaja mesečno naročnino, ki je rezultat pilotnega projekta, ki je na določenih kanalih potekal od leta 2013 (UFC, National Geographic, PGA,...). Naročnina naj bila skromna, v zameno za to pa bil uporabnik deležen precej boljše uporabniške izkušnje, kar v prevodu pomeni nič več reklamnih oglasov, ki so se na portalu močno razpasli. Kako ne, ko pa YouTube uporablja vsak drug uporabnik interneta.
Čeprav bo YouTube po novem plačljiv, pa ostaja tudi brezplačen. A Robert Kyncl in ostali možje za to idejo so se domislili prefinjene finte. V plačevanje naročnine, ki zagotavlja uporabniško izkušnjo očiščeno oglasov (vse več uporabnikov je zaradi njih minevalo potrpljenje, tu pa je še ”grožnja” Netflixa), namreč nikogar ne silijo in jim puščajo tudi vso vsebino. Kje je torej ”keč”?
PREBERITE ŠE: YouTube se je ob desetletnici spomnil svojih znamenitih viralnih video posnetkov
YouTube namereva z oglasi, ki nastopijo pred želenim videoposnetkom, ”okužiti” čim več videoposnetkov. In več kot bo mesečnih naročnikov, bolj redno se bodo oglasi vsiljevali nenaročnikom, kar pomeni slabšo uporabniško izkušnjo. V rokah bodo tako imeli strup in protistrup. In z obema mastno zaslužili, obenem pa uporabnika na mehak način pripravili do tega, da sprejme njihovo novo politiko.