Bruno Banani ... Že samo ime vam nariše nasmeh na obrazu in vas spodbudi, da razmišljate, kaj se skriva za njim. Lahkotnost in humor ostajata v jedru blagovne znamke in se odražata v igrivih ženskih in moških dišavah Bruno Banani.
Dišave Bruno Banani so dobile nov, sodoben dizajn, hkrati pa so ohranile nenavadno, poševno obliko škatlice, ki odraža nekonvencionalen duh Bruno Bananija. Prepoznaven vizual »bb« je zdaj na sprednji strani vsake škatlice za sodoben in bolj prefinjen učinek. #bebanani #WhatsYourAngle?
Kateri vonji so vam všeč?
Zaznavanje vonja pri ljudeh ostaja eno najmanj raziskanih čutil. V človeškem nosu se skriva na milijone vohalnih receptorjev. Ko ti zaznajo vonj, pošljejo informacijo v t. i. olfaktorni bulbus (skupina celic v možganih velikosti graha), ki razvršča signale in jih posreduje v limbični sistem, človekov center za čustva. Tam se med drugim izmenjujejo spomini, čustva, razpoloženja, občutki in hormoni, kar pojasni kako aromaterapija pomaga znižati raven stresa, izboljša mentalne in telesne zmogljivosti, olajša bolečino in nespečnost ter celo pomaga pri hujšanju.
Dišave, ustvarjene v skladu s klasično francosko tradicijo, imajo tri faze razvoja kompozicije. Ko jih nanesete, najprej zaznate tako imenovan vrh piramide, tu so običajno lahke in nežne sestavine. Te sestavnine zaznate v prvih desetih minutah in so na začetku zelo intenzivne vendar hitro izhlapijo.
Srce dišave je srednja nota, torej esenca dišave, ki nas je osvojila in tista, ki nas pravzaprav privlači. Osnovna nota okrepi srce dišave z različnimi sestavinami in poskrbi, da je, kar se da, trajna. Običajno se razvije v roku do deset minut.
Zaključek pa je baza dišave, ki je bistvenega pomena za celotni koktajl dišave in daje dišavi obstojnost več ur.
Vse tri note po nanosu na kožo dopolni še pH kože in šele takrat lahko določite, ali vam je dišava všeč, saj pH vaše kože deluje kot okvir za dišavo, ki ste jo nanesli. To je obenem tudi razlog, zakaj ista dišava ne diši isto na vsaki osebi.