fbpx

Apple s prodajo pametnih telefonov tudi leta 2016 zaslužil krepko več od konkurence

Prodaja pametnih telefonov 2016

Analitska hiša Strategy Analytics je objavila izsledke raziskave zaslužkov na področju pametnih telefonov v letu 2016. Izkazalo se je, da je imelo podjetje iz Cupertina lani v tem segmentu kar 79,2-odstotni delež! Lani so s prodajo pametnih telefonov zaslužili 42,5 milijarde evrov. Leta 2016 je bilo skupno prodanih 1,5 milijarde enot, kar predstavlja triodstotni skok glede na leto 2015.

Lani je trg pametnih telefonov naravnost cvetel, kar ni presenetljiv podatek, zato pa toliko bolj preseneča podatek, da si je na trgu, lani težkem 51 milijard evrov, kar 42,5-milijardno pogačo odrezal Apple s prodajo iPhonov. To pomeni, da je ustvaril kar 79,2 odstotka celotnega prometa na področju prodaje pametnih telefonov.

iPhone ima daleč najvišjo maržo.
iPhone ima daleč najvišjo maržo.

Na drugem mestu se je po zaslužku od prodaje znašlo podjetje Samsung, ki je ustvarilo 14,6 odstotka globalnega dobička oz. 7,8 milijarde evrov. Dežel preostalih igralcev na trgu mobilne telefonije je zanemarljiv. Kitajske znamke Huawei, Oppo in Vivo so resda povečale dobiček, a njihov delež je na globalni ravni  še vedno zelo majhen. Huawei si je odrezal 1,6 odstotka, Oppo 1,5 in Vivo 1,3 odstotka. Za vse preostale znamke so ostale zgolj drobtinice.

PREBERITE ŠE: Samsung XCover 4 – pametni telefon, trpežen kot Nokia 3310

Samsung bi si brez smole z modelom Samsung Galaxy Note 7 verjetno odrezal precej večji delež.
Samsung bi si brez smole z modelom Samsung Galaxy Note 7 verjetno odrezal precej večji delež.

Podrobnejši pogled v analizo Strategy Analytics razkriva, da ima Apple daleč največjo operativno maržo (kazalec dobičkonosnosti prihodkov), saj ta znaša kar 32,4 odstotka. Pri Samsungu je ta 11,6 odstotka. V praksi to pomeni, da jim uspe telefone proizvesti ceneje in prodati za višjo ceno kot konkurenca.

Dodatne Informacije

Več informacij:
strategyanalytics.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.