hennessey-hpe700-ford-mustang-gt-photo-638543-s-986x603
Utrip mesta · mobilno

Priznani ameriški predelovalec športnih vozil – Hennessey se je lotil predelave ameriške športne ikone – mustanga, ki mu je 5,0-litrski V8 motor z 320 KW navil na astronomskih 542 kW, kar pomeni, da pod pokrovom brni kar 737 iskrivih konjičev. HPE700 kot se najzmogljivejši mustang vseh časov imenuje, pa poleg strupene zunanjosti prinaša še številne izboljšave na vozni mehaniki.

Če gremo lepo po vrsti, je seznam sprememb na avtomobilu, katerega osnova je GT različica mustanga modelnega leta 2015, neskončno dolg. Hennesseyevi inženirji so se namreč poigrali s sistemom za vbrizgavanje goriva (injektorji), črpalko za gorivo in HPE700 namenili bolj zmogljivi izpušni sistem, s čimer je merilnik, ko so ga postavili na “valerje”, izmeril moč 717 KM pri 6.600 vrtljajih v minuti in 632 Nm navora pri 4.400 obratih. To vozniku omogoča, da doseže stotico v samo 3,6 sekunde, za slavnih četrt milje pa potrebuje 11,2 sekunde.

Po venom GT še en monstrum

Tudi na zunaj boste mustanga HPE700, če bo zapeljal mimo vas (kar sicer dvomimo) hitro ločili od ostalih bolj “civilnih” različic in sicer po številnih napisih priznanega tunning podjetja, kakor tudi posebni črno-sivi mat barvni kombinaciji in številnih dodatnih spojlerjih iz karbonskih vlaken. Pri tem so oblikovalci spojlerje zasnovali tako drzno, da se že najmanjše klančnine zdijo kot za športne kupeje najhujše premostljivi klanci.

PREBERITE ŠE: Ford mustang – Pol stoletja poskočnega konjiča

20-palčna hennesseyeva H10 platišča vam obujejo v posebne michelin pilot super sport 2 pnevmatike, na voljo pa je tudi zavorni sistem priznanega proizvajalca Brembo. Pomudili so se tudi pri vzmetenju, v prihodnje pa bodo kupcem ponudili tudi različico narejeno posebej za dirkanje po pisti.

Spremembe v notranjosti so veliko bolj diskretne in so osredotočene le na maloštevilne tablice z napisom različice, izjema sta posebna Recaro športna sedeža, ki skrbita, da telesa potnikov tudi v vratolomni vožnji ostanejo trdno na mestu. In koliko vse to stane boste vprašali. Hja, tu vas lahko razveselimo, saj pri Hennessiyu za vse zgoraj napisano, vključno z nosnovnim mustangom GT, ki služi za osnovo, zahtevajo, beri in piši, 59.500 ameriških zelencev. Ob tem pa ponujajo tudi triletno garancijo oziroma 60 tisoč prevoženih kilometrov, kar je prav tako drzno. Prvi primerki naj bi v roke kupcev prišli spomladi prihodnje leto, tunning strokovnjak pa ob tem sporoča da namerava izdelati samo 500 primerkov, enakomerno porazdeljenih med kupe in kabrio različico. Zato hitro na splet, če želite svojega monstruma.

Odpri galerijo
Eolab-2 Dih jemajoče študije avtosalona v Parizu – napoved kaj bomo vozili v prihodnosti Honda-Civic-Type-R-5 Mondial de l’Automobile 2014: pariški avtosalon ponudil več kot 100 svetovnih premier Lamborghini-Asterion-LPI910-4-12 Lamborghini asterion – prvi hibridni superšportni lambo Audi-TT-Sportback-2 Audi TT sportback – dva para vrat tudi za najmanjšega audijevega kupeja · · ·