fbpx

Krof, na katerega se čaka v gneči tudi po eno uro

The Doughnut Vault, majhna ''krofarnica'' na majhnem vogalu majhne ulice v Chicagu izdeluje krofe, za katere se je treba že zgodaj postaviti v vrsto.

Pozabite na cupcakes-e (kolačke), sedaj so najbolj vroč kulinarični posladek – krofi! Krofi so nekaj najbolj običajnega in tradicionalnega in morda ravno zato – čeravno nimamo babice, ki bi nam cvrla sveže – je tako težko najti dober krof. Če si že pri nas res dober kupljen krof zasluži aplavz, kaj je šele v Ameriki. A izziv rodi presežke in eden izmed njih je The Doughnut Vault.

The Doughnut Vault je majhna ”krofarnica” na majhnem vogalu v Chicagu, kjer krofe cvre glavni in slavni slaščičar Patrick Addison. Vsak dan sveže in vsak dan samo od 800 do 1000 kosov. Prodajati jih prično zjutraj in ko poidejo, svoja vrata The Doughnut Vault zapre do naslednjega jutra, običajno je to že pred dvanajsto.

In kaj je tako posebnega na teh krofih? Zagotovo k priljubljenosti nekaj doda tudi dejstvo, da se je treba potruditi, da ga dobimo v roke. A vendarle gre za umetniško delo, gre za nebesa z luknjo, kot so nekje zapisali. Vsako jutro cvrejo sveže in vsak teden ponujajo šest različnih okusov in eno dnevno ponudbo. Pri samih okusih, kot pravi Addison, ne gredo v ekstreme in ostajajo pri klasiki, kjer so uspešni. No, pa vendarle so pistacijeva ali kostanjeva glazura, ingverjevo testo, dodatek kokosa, ananasa in mandljev nekaj več kot klasičen krof z marelično marmelado.

Telefona The Doughnut Vault nima, ima pa spletno stran, Twitter in Facebook, kjer Addison stranke redno obvešča o gneči pred trgovinico in ponudbi. Trenutno je na njihovi spletni strani zapisano, da naslednji teden delajo bučkine krofe vsak dan in vedno znova. Tudi vas mika, da bi odleteli po enega?

Dodatne Informacije

Več informacij na:
thedoughnutvault.tumblr.com

Naslednje
Rdeče zelje

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.