Mercedes-Benz AMG GLC63
Utrip mesta · mobilno

Samo vprašanje časa je bilo, kdaj bo popularni Mercedes GLC deležen tretmaja AMG. Dobil je dodatno konjenico in dodelave. ”Dvolični” Mercedes-Benz AMG GLC63 je prvi GLC z Bi-Turbo V8 motorjem. Debitiral bo sredi meseca na newyorškem avtosalonu.

Mercedes-Benz AMG GLC63 bo na voljo kot klasični SUV in Coupe. Pri tej izvedenki bomo lahko izbrali tudi različico S, ki je še močnejša od osnovnega modela z biturbo motorjem V8, ki premore 470 KM in 650 Nm navora. S-ova konjenica šteje 503 ‘konjev’ in 700 Nm navora. Za boljši izkoristek moči ima zadaj delno zaporo diferenciala, v službi večjega izkoristka moči pa je tudi širši kolotek zadaj in nastavljivo podvozje.

PREBERITE ŠE: Mercedes AMG-GT – športnik z znanjem formule 1

Za prenos moči na vsa štiri kolesa je zadolžen 9-stopenjski menjalnik. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde, GLC AMG63 S pa potrebuje še manj, in sicer le 3,7 sekunde. Na voljo so trije vozni profili, in sicer Comfort, Sport in Sport+ (Coupe S ima tudi način Race), ki imajo različno odzivnost stopalke za plin, menjalnika, krmiljenja in vzmetenja.

Podnevi je lahko Mercedes-Benz AMG GLC63 pohlevna ovčica (beri: družinsko vozilo za razvažanje otrok), ko ugasnejo luči pa odpremo lupute v izpuhu in nastavimo glasnost izpuha za dramatično zvočno kuliso. Potniki se usedejo v športne sedeže iz usnja in mikrovlaken Dinamica, voznik pa prime za volan AMG Performance.

Galerija – Mercedes-Benz AMG GLC63:

Mercedes-Benz AMG GLC63Odpri galerijo
Seat Ateca FR Seat Ateca FR – pikantno začinjen športni križanec Rekordni zbor električnih vozil Največji zbor električnih vozil v zgodovini Citroën Type H 70th Anniversary Citroën Type H 70th Anniversary: obujeni avtomobilski pujs Električni snowboard Leif Električna rolka Leif – ”snowboard” za ceste ali ko asfalt postane sneg · · · · · ·