f9e6733d685040c3a4eccbab7ad03fd7
Utrip mesta · mobilno

Na slovenski trg je pripeljala najnovejša generacija Mazde3. Tokrat se je še bolj osredotočila na človeka in mu še bolj obogatila uporabniško izkušnjo v avtomobilu. Nova Mazda3 je na prav vseh področjih, vsaj za stopničko višje, v primerjavi s predhodno generacijo.

Bistvo nove Mazde3 je v povezavi med voznikom in avtomobilom. Notranjost je osredotočena na človeka, ki so mu posodobili vozni položaj, optimizirali položaj prestavne ročice in s filozofijo, ‘manj je več’, izboljšali preglednost v potniški kabini. Že ob prvem stiku z novo Mazdo3 je moč opaziti višjo kakovost uporabljenih materialov in visoko stopnjo končne dodelave. Voznikov prostor je prečiščen in ponuja pregledno površino, kjer je minimalno potrebno število gumbov in stikal. Tako se lažje orientiramo, pozornost pa nam ne uhaja z dogajanja na cestišču. Na voljo imamo 8,8-palčni informacijsko-zabavni zaslon, 7,0-palčni digitalni zaslon med merilniki in projekcijski head-up zaslon. Napredna navigacija je zdaj še natančnejša, izboljšano je glasovno prepoznavanje, Apple Carplay in Android Auto, pa sta že del serijske opreme.

Nova Mazda3 se ponaša z udobno in tiho notranjostjo, kjer dobimo 8 zvočnikov že kot del standardne opreme. Po želji si lahko zvočni sistem nadgradimo z BOSE ozvočenjem, ki je sestavljeno iz 12 zvočnikov in v tem trenutku edino, ki je vgrajeno kot del karoserije. V tem trenutku je Mazda edina, ki s proizvajalcem zvočne opreme sodeluje že pri tako zgodnji stopnji razvoja avtomobila. Nova oblika prednjih sedežev sledi ukrivljenosti hrbtenice, s tem pa se poveča udobje in zmanjša utrujenost na koncu poti.

Vedno bolj nas navdušuje Mazdina Skyactiv tehnologija. Celoten Skyactiv sistem zajema povezavo med šasijo, karoserijo, pnevmatikami in sedeži v notranjosti. Kot del Skyactiv sistema so se z novo generacijo Mazde3 predstavili tudi novi motorji. Bencinski Skyactiv G122 ima 2,0-litra prostornine in 122 konjskih moči. Pri delovanju mu pomaga Mazdin M Hybrid blagi hibridni sistem, ki deluje na 24-voltnem električnem sistemu in pripomore k manjši porabi goriva. Nov je tudi dizelski Skyactiv D116 motor, ki ima 1,8-litra prostornine, 116 konjskih moči in nizko, dizlu primerno porabo. Povsem novi Skyactiv X181 motor, ki v sebi združuje pozitivne lastnosti bencinskega in dizelskega motorja, se bo ponudbi pridružil nekoliko kasneje. Tudi SkyactivX motor bo uporabljal blago hibridno tehnologijo in imel okoli 181 konjskih moči.

Pri novi Mazdi3 je varnost še vedno zelo poudarjena. Že pri serijski opremi dobi voznik kopico varnostnih in asistenčnih sistemov, le te pa lahko seveda še nadgradi. Oblikovalski jezik Kodo, ki pomeni dušo gibanja, daje Mazdi3, v različici s prisekanim zadkom, športno dinamičen videz. Limuzinska različica daje vtis elegantne limuzine, obema pa je skupen prečiščen in čist dizajn, ki so mu odstranili vse nepotrebne linije in krivine.

Nova Mazda3 bo že v ‘osnovni’ različici polna dodatne opreme. Vstopna bencinska različica bo na voljo od 19.990 evrov dalje, dizelska pa od 22.090 evrov dalje. Na voljo sta še Plus in GT Plus nivoja opreme, ki jima lahko dodajamo še Sound, Style, Luxury in Safety pakete. Vsi motorji so na voljo z ročnim ali samodejnim 6-stopenjskim menjalnikom. Štirikolesni pogon bo na voljo pri Skyactiv X motorju, ki ima že v osnovi boljšo opremo GT, njegova vstopna cena pa znaša 23.090 evrov. Novi Mazdi3 lahko resnično rečemo nova, saj je pozitivno presenetila in se proti konkurentom postavila na še višji nivo.

Galerija: Mazda3

Mazda3Odpri galerijo

Fuell Flow: Fuell Flow: električni lepotec, ki obljublja veliko AMG S65 FINAL EDITION Mercedes-Benz AMG S65 Final Edition: zadnji svoje vrste Aston Martin Lagonda All_terain Concept Aston Martin Lagonda All-Terrain: futurističen koncept, ki jemlje dih Fiat Concept Centoventi: električna 'kocka', ki jo sestavljaš po svoji želji Fiat Concept Centoventi: električna ‘kocka’, ki jo sestavljaš po svoji želji · ·