fbpx

V vroči kopeli ‘pokurimo’ enako število kalorij kot pri teku

Če ste se ravnokar želeli 'prisiliti', da se odpravite na tek, se za trenutek ustavite. Znanstveniki so namreč ugotovili, da naj bi bila enako učinkovita tudi vroča kopel.

Steve Faulkner, raziskovalec na Loughborough University, pravi, da ima vroča kopel zelo podobne učinke in koristi, kot jih ima vadba – pomagala naj bi namreč pri preprečevanju sladkorne bolezni tipa 2. Za The Conversation je pojasnil, da vroča kopel že od nekdaj sprošča, šele pred kratkim pa je znanost začela odkrivati, kako ‘pasivno gretje’ izboljša naše zdravje.

PREBERITE ŠE: Znanstveniki so dokazali, da so tisti, ki jedo sir, vitkejši

Boste tekli ali se boste namakali? Odločitev je vaša!
Boste tekli ali se boste namakali? Odločitev je vaša!

Faulkner in njegova ekipa so raziskovali učinek vroče kopeli, ki ga ima na raven sladkorja v krvi, in število kalorij, ki jih pri tem pokurimo. V študiji je sodelovalo 14 ljudi, vsak izmed njih pa je užival v enournem namakanju v vroči kopeli pri 40 stopinjah Celzija kot tudi v enourni vadbi na kolesu. Oba preizkusa sta bila zastavljena tako, da dvigneta temperaturo telesa za samo eno stopinjo, da je lahko ekipa izmerila, koliko kalorij se je porabilo pri vsaki dejavnosti. Čeprav se je na kolesu resda porabilo več kalorij, je raziskava pokazala, da ljudje v vroči kopeli porabijo ravno toliko kalorij kot pri 30-minutni hoji.
Pojasnili so tudi pomembne protivnetne vplive, ki naj bi jih imela vadba na naš imunski sistem, in pojasnili, kako naj bi ta pomagala pri boju z boleznimi. Ponavljajoče ‘pasivno gretje’ naj bi namreč prispevalo tudi k zmanjšanju kroničnih vnetij, ki so pogosto prisotna pri dolgoročnih boleznih, kot je sladkorna bolezen tipa 2.

Sezujte torej superge – no, slecite se v celoti – in skočite v vročo kopel.

Uživajte!
Uživajte!

Dodatne Informacije

Več informacij:
tandfonline.com

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.