cover
Utrip mesta · mobilno

Porsche panamera je na svojem avtomobilskem pasu nabrala že kar nekaj let tržne poti in v prihodnjih letih se lahko nadejamo, da bo le-to zamenjal povsem nov model. V Stuttgartu so ji namenili posebno prestižno omejeno serijo panamera exclusive series, katere bodo izdelali le 100 primerkov.

Ekskluzivno porsche panamero bodo predstavili prihodnji mesec na salonu v Los Angelesu, prišla pa je izpod taktirke porschejeve športne divizije – Porsche Exclusive.

Kontrast črne in prelivajoče se bronaste barve

Za osnovo so uporabili panamero turbo S z daljšo medosno razdaljo in 419 kW oziroma 570 KM, ki so ji namenili ročno pobarvano “bicolore” – dvobarvno zunanjost, kjer za osnovo služi posebna sijoča črna barva, ki so ji v predelu vrat začevši takoj za bočnimi “škrgami” dodali še posebno bronasto (sami pravijo kostanjevo) rjavo barvo, ki potem vzdolž vozila postopoma ponovno prehaja v črne tone.

PREBERITE ŠE: Porsche 911 bogatejši še za različico GTS

Z enakim kontrastnim barvnim motivom je prepredena tudi notranjost, kjer so celotno oblazinjenje in vratne obloge odete v posebno kostanjevo usnje najboljše kakovosti, sedalni deli so perforirani in iz še posebno mehke nape, na osrednjem delu pa je izvezen porschejev logotip.

Na zgornjem delu vratnih oblog, pa vodilno vlogo ponovno prevzame črna motivika s kontrastnimi rjavimi šivi, kar se potem na večih mestih ponavlja skozi celotno potniško kabino. Del serijske opreme je tudi informacijsko zabavni sistem namenjen potnikoma v drugi vrsti, ki ga sestavljata dva 10,1-palčna zaslona občutljiva na dotik, z vgrajeno kamero in DVD predvajalnikom. Zvok pa se predvaja s pomočjo brezžičnih slušalk ali vrhunskega Burmester zvočnega sistema s HD surround zvočno sliko.

Vsak primerek je opremljen tudi s posebno ploščico, na katero je vtisnjena serijska številka vozila, za prednjimi škrgami pa tudi posebna značka avtentičnosti porschejeve exclusive linije.

Kot opcijo pa si kupci lahko omislijo poseben set usnjenih kovčkov posebej oblikovanih za model v vprašanju, ki se do potankosti prilegajo prtljažniku ekskluzivnega športnika. Vse to pa vsekakor ni in ne more biti poceni, saj v Nemčiji za enega od 100-ih primerkov zahtevajo najmanj 249.877 evrov, kljub visoki ceni pa naj bi serija pošla v zelo hitrem času.

Odpri galerijo

VW_sportsvan_test_7 City Test: VW golf sportsvan – prostornejši od golfa, bolj dinamičen od plusa Mercedes Benz GLA 220 CDI Mercedes Benz GLA: Urbana avantura IMG_3546 City test: Opel Meriva – oblikovna prenova in nov dizel ji dajeta novega zaleta in krila Mercedes-Benz-CLS-350cdi-4matic-f-janmacarol-2 Mercedes Benz CLS: Harmoničnost nekega drugega sveta