Zaradi genialne embalaže je to podjetje znižalo poškodbe pri dostavi njihovih koles za kar 80 %.
V zraku · buzz buzz

Zagonska podjetja se za razliko od velikanov različnih industrij ne morejo zanašati na obilico sredstev, zato morajo svoje priložnosti iskati drugje. Skrivnost do uspeha se velikokrat skriva v inovativnem pristopu.

Nizozemsko podjetje VanMoof, ki se ukvarja s proizvodnjo električnih in pametnih koles, se je do nedavnega soočalo s težavnim problemom – njihovi izdelki, vredni več tisoč evrov, so med dostavo velikokrat staknili poškodbe, kar se je odrazilo v izgubljenem dobičku.

Mnogi bi pričakovali, da bo VanMoof začel uporabljati močnejše in bolj trpežne škatle, a se je proizvajalec koles odločil, da preizkusi mnogo bolj elegantno in cenejšo idejo.

Po besedah Taca Carlierja, soustanovitelja podjetja, so odgovorni želeli najti odgovor na vprašanje, s katerimi izdelki kurirji ravnajo skrbno. Kmalu so se spomnili na embalažo za televizijo z ravnim zaslonom, ki je enake velikosti in oblike kot škatla, v kateri dostavijo njihova kolesa.

Nov način pakiranja je nemudoma obrodil sadove – pri VanMoofu so namreč ugotovili, da se je delež poškodovanega tovora znižal za kar 80 %.

Skrivnost do uspeha so zase želeli ohraniti kar se da dolgo, a se je načrt izjalovil, zato podjetje zdaj upa, da metode ne bodo začeli izkoriščati konkurenti. V tem primeru bi učinkovitost najverjetneje začela strmo padati.


Ne bodi takšna oseba: 3+ tvoje lastnosti, ki ljudi spravljajo ob živce Ne bodi takšna oseba: 3+ tvoje lastnosti, ki ljudi spravljajo ob živce J. K. Rowling odkriva, kaj je ključ do uspeha J. K. Rowling odkriva, kaj je ključ do uspeha 10 skrivnostnih krajev, ki jih nikoli ne bi smeli odkriti. 10 skrivnostnih krajev, ki jih nikoli ne bi smeli odkriti Tega nikakor ne smeš imeti v denarnici, ker prinaša revščino Tega nikakor ne smeš imeti v denarnici, ker prinaša revščino ·