fbpx

Coca-Cola: zgodovina tiskanih oglasov danes najbolj prepoznavne pijače na svetu (1889-2008)

Coca-Cola je nastala kot slučajno odkritje farmacevta Johna Stitha Pembertona. Ta je skušal posnemati francoskega izumitelja, ki je kot prvi napravil vino iz koke, a prohibicija v Ameriki mu ni dovoljevala proizvajanje alkoholne pijače, zato je meril na brezalkoholno. Vse ostalo je zgodovina, ki jo je Coca-Cola pisala tudi s svojimi tiskanimi oglasi.

Coca-Cola je danes najbolj prepoznavna znamka na svetu in ne obstaja kotiček, ki ne bi vsaj slišali zanjo. Statusni simbol te gazirane pijače je tako močan (je več kot le pijača, je način življenja), da jo vsak dan kupi preko miljarda ljudi, čeprav velja za antipod zdravega načina življenja. Ta njena povsodnost pa ni naključje, zato tudi ni eden tistih ”mehurčkov”, kajti njeni mehurčki so pravi in ljudje imajo radi, da jih žgečkajo po grlu.

Prvi oglas sega v daljno leto 1889!
Prvi oglas sega v daljno leto 1889!

Zaradi želje po globalni prepoznavnosti, da bi jo poznal slehernik, je iskala vedno nove in inovativne načine, kako se ljudem približati. Tako je bila Coca-Cola med prvimi, ki je v reklamah gostila znane osebe, o njeni moči pa priča podatek, da je bila leta 1978 kapitalistični osamelec v Ljudski republiki Kitajski. Bila je tudi prva med blagovnimi znamkami, ki je uvidela marketinški in tržni potencial velikih športnih prireditev (OI, SP v nogometu, košarkarska liga NBA, dirkaško prvenstvo NASCAR, ipd.).

PREBERITE ŠE: Coca Cola navdušuje z novimi inovativnimi pokrovčki

Med 2. svetovno vojno je oskrbovala ameriške vojake na frontah, danes pa ljudi vseh ras in ver v preko 200-ih državah. Pripravili smo zbirko njenih oglasov, ki se razteza čez tri stoletja in ki so ji utrdile vodilni status. In kaj že piše nad logotipom? Enjoy!

Dodatne Informacije

Več informacij:
www.coca-cola.si

Z vami od leta 2004

Od leta 2004 raziskujemo urbane trende in svojo skupnost sledilcev dnevno obveščamo o novostih s področja življenjskega sloga, potovanj, stila in izdelkov, ki navdihujejo s strastjo. Od leta 2023 vsebine ponujamo v glavnih globalnih jezikih.