Za gigantem, jakým je Apple, se jistě skrývá spousta nápadů a projektů, které (zatím) nebyly realizovány. Mezi nimi je také myšlenka řetězce Cybercafes, které měly začít v roce 1996.
Prve Applove trgovine so se odprle leta 2001 v Virginiji in Kaliforniji. Do danes so mrežo razširili na več kot 400 trgovin po vsem svetu. Še pred tem, leta 1996, je Apple oznanil, da pričenja z gradnjo cybercaffejev. ”Čas je pravi. Spletne kavarne so trend. Tehnologija končno dosega množice. Obstaja prostor, da prikažemo naše izdelke resničnemu svetu,” tako je dejal nekdanji predsednik marketinga pri Applu, Satjiv Chahil leta 1995, ko je Apple napovedal mrežo internetnih kavarnic. Te so bile predvidene za London, Paris, New York, Tokio in Sydney. Applove kavarnice naj bi obiskovalcem zagotavljale hitro brskanje po internetu, igranje igric ali izdelovanje spletnih strani, vse to ob dobri kavi in prehrani. Poleg tega bi kavarne prodajale potrošniške izdelke z Applovim logotom. Vsaka miza bi obiskovalcem omogočala surfanje po spletu, naročanje hrane in pijače, imeli so idejo, da bi bile Applove kavarnice stičišče za videokonference, planirali so tudi VIP sobe. Vse skupaj je bilo zasnovano kot nekakšen spletni Hard Rock Caffe ali Planet Hollywood.
Kaj se je zgodilo, da projekt, ki je na papirju že dobil vizualno podobo, ni bil realiziran, ni povsem jasno. Leta 1997 je Apple sporočil, da projekta ne bo in krivdo zvalil na svoje partnerje. Toda partnerji so udarili nazaj, da bi oni z veseljem peljali projekt naprej. Kakorkoli, ideja se je odložila za pet let, a tedaj je Apple pričel ustvarjati zgodbo v novih dimenzijah in spletne kavarnice so bile le še bled spomin.