Faceliftovaný Chevrolet Camaro je opravdu božské auto a rychle nahradí současný plakát na zdi fanoušků „amerických svalů“.
A v Evropi ga bomo lahko občudovali le na slikah, saj zaradi preveč agresivne zunanje podobe na naše ceste žal ne sme zapeljati.
Chevrolet Camaro ZL-1
Težava je že pri najbolj športni različici Chevrolet Camara z oznako ZL-1. Má to agresivní “body kit”, ki po evropskih standardih predstavlja preveliko nevarnost za pešce. Včasih je birokracija resnično prestroga, a tako pač je. Vseeno pa dirkališča, na katerih se odvija tekmovalna serija GT4, težav s pešci nima. Tam je Camaro ZL-1 vedno dobrodošel, a če se hoče kosati s konkurenti v razredu GT4, ga je bilo treba pred tem še malce predelati.
Chevrolet Camaro GT4.R
Nalogo so zaupali strokovnjakom pri Pratt & Miller Engineeringu, ki že imajo nekaj izkušenj s predelovanjem avtomobilov, še posebno Corvett. Tak to vzniklo Camaro GT4.R, zajetnih 259.000 ameriških dolarjev vredni mišičnjak. Izkazal se je že na samem začetku, saj je že osvojil “pole position” in 4 zmage. Ohlinsovo vzmetenje, Brembov zavorni paket in aerodinamični dodatki iz uhlíkové vlákno so le nekatere izmed sestavin tega uspešnega recepta. Glavno sestavino seveda predstavlja predelani 6,2-litrski 8-valjni motor s 650 koní. K zmesi dodajmo še 6-stopenjski sekvenčni menjalnik Xtrac in že smo pri avtomobilu, ki je sposoben zmagovati.
PŘEČTĚTE SI VÍCE: CHEVROLET LEGO BATMOBILE V NARAVNI VELIKOST JE IZDELAN IZ VEČ KOT 300 TISOČ KOCK LEGO
Více informací:
chevrolet.com