Lionel Messi a Kobe Bryant jsou ve svých oborech nelítostní konkurenti, ale našli způsob, jak spolu soupeřit. Po velmi úspěšné loňské reklamní kampani pro Turkish Airlines, která dosáhla více než 100 milionů zhlédnutí, přemýšleli, jak se vrátit zpět do hry o nejhledanější na internetu. A přišli s nápadem zařadit nejhledanější slovo předchozího roku: „selfie“ nebo „autoportrét s mobilním telefonem“.
Tako je nastala zabavna oglasna kampanja, ki prikazuje kako Messi in Bryant na različnih lokacijah sveta slikata sebe, ter te slike drug drugemu pošiljata. Seveda so vključene destinacija kamor leti družba Turkish Airlines. Slogan kampanje je »razširi svoj svet« in tako lahko spremljamo Messija z luštno opico na Tajskem, pred katedralo v Moskvi in potapljanjem na Maldivih, a Bryant odgovarja iz Kitajskega zidu, zasleduje morskega psa v južni Afriki in se spoprijatelji z levom.
Naj vas spomnimo, da sta zvezdnika v prejšnjem oglasu na letalu izvajala vse mogoče trike, da bi izpadla najbolj »kul« pred otrokom na letalu. Na koncu zmaga stevardesa , ki otroku ponudi sladoled. Takšne zabavne oglasne kampanje so vedno dobrodošle in upamo, da se bodo dogodivščine nogometnega virtuoza Lionel Messija in NBA All-Star prvaka Kobe Bryanta nadaljevala tudi naslednje leto.