Magnifico by řekl: "Ale nejsi ty ten, kdo je pořád v televizi?" Ach ne, ne, ne, Lola Mk6 GT je auto, které může vypadat povědomě, ale pravděpodobně není to, co si myslíte, že je. Je výsledkem spolupráce mezi Fordem a Lolou a později se stal odrazovým můstkem pro ikonický model Ford GT40, se kterým jste si pravděpodobně spletli.
Podobno kot GT40 je imela tudi Lola Mk6 GT sredinsko nameščeni Fordov V8 motor, športno šasijo, peresno lahko ‘lupino’ s Kammback zadkom (obliko, nastalo na podlagi aerodinamičnih raziskav W. Kamma v 30. letih) in izjemno nizko streho. Že v letu rojstva je bila povabljena na 24 ur Le Mansa, a ker ‘lolovci’ niso imeli tovornjaka, ki bi jo pripeljal v Francijo, se je Lola na dirkališče iz angleškega Slougha odpravila kar ‘peš’.
Menjava olja je bila dovolj, da je bila pripravljena na boj. Ford je bil nad njenim krstnim nastopom več kot navdušen in je v vožnji Erica Broadleya prepoznala potencial, ki bi lahko s trona sklatil tedaj dirkaškega hegemona Ferarrija. H projektu je zato pristopil sam Henry Ford II in leto kasneje je Lolin naslednik GT40 že na svoji prvi dirki pokazal zobe. Po nekaj poporodnih krčih pa je zasijal v polni luči in sloviti Le Mans dobil kar štirikrat zapored (1966-1969). S tem je prekinil dolgoletno prevlado Ferrarija in upravičil riziko sredinske pozicije motorja.
Gromozanski uspeh GT40-ice je Lolo hitro pahnil v pozabo, o čemer pričajo zgolj tri zvarjene šasije, kar je škoda, saj je bila prav skromna Lola ‘beta’ verzija prvega fordovega zmagovalca Le Mansa. A prav to danes skupaj z zapuščino Loli zagotavlja kultovní status in vrtoglave cena na dražbah.
Přečtěte si více: Velkolepý debut Tushkova TS600 v ringu Red Bull
Če ste na lovu za to ikono, definitivno parkirajte oči na toto strani ali pa zgolj uživajte v naslednji fotogaleriji: