fbpx

Nová Škoda Enyaq iV: první elektrické SUV „internacionalizované“ Škodou

Značka Škoda je ve slovinských racionálních srdcích známá. Nám Slovincům je svým způsobem bližší než „sesterský“ Volkswagen. Svým způsobem je více naše. Také proto je o to více očekávaný rodinný elektromobil Škoda Enyaq iV, který je sesterským modelem ID.4. Uvidíme!

Kampaň in draženje Škody s prvim elekrtrificiranim SUV-jem Enyaq iV je trajalo celo večnost. Od trenutka, ko je Škoda predstavila koncept “Škoda Vision iV”, smo slednjo zelo težko pričakovali.


V osnovi gre za družinsko usmerjen elektrické SUV, ki je v bistvu sestrski model prihajajočega Volkswagna ID.4. in hkrati prvi model znamke Moc špatné, ki se vozi na platformi MEB, namenjeni izključno vozilom brez emisij. Hkrati je tudi drugi električni model Škode po nadvse uspešni Citigo-e iV. Slednja je v Sloveniji šla kot za med, saj je bila njena cena izjemno ugodna.

Svetlobna linija, ki se razteza čez celoten prednji del

Design znotraj in zunaj načeloma ne preseneča. Škoda je namreč model Enyaq v preteklih tednih že večkrat pokazala. Je pa glavni oblikovalski detajl, ki ga nismo pričakovali, ostal skrit. Gre za osvetljeno masko motornega pokrova. Slednja bo standardna za zmogljivo različico RS in omejeno izdajo “Founders Edition”. Kot posebnost naj omenimo, da ima 130 LED-diod in je zasnovana po konceptu Vision iV z roku 2019, ki je precej dobro napovedal obliko proizvodnega modela.

Zadek vozila je izjemno skladen!

Ko že govorimo o športnem modelu Enyaq RS iV, bo slednji dejansko najmočnejša serijska Škoda vseh časov, zahvaljujoč dvojnim elektromotorjem, ki bodo skupno moč potisnili na 302 konjskih moči  oziroma 225 kilovatov a 460 njutonmetrov trenutnega navora. Od 0 km/h do 100 km/h bo tako Enyaq pospešila v 6,2 sekundy in dosegla končno hitrost 180 km/h.


Škoda Enyaq bo na voljo z zadnjim ali štirikolesnim pogonom. V “podvozju” se skriva možnost izbire treh velikosti baterij (55 kWh, 62 kWh, 82 kWh) in petih izhodnih moči elektromotorjev (146 KM, 177 KM, 201 KM, 261 KM, 302 KM). Doseg je odvisen od kompleta baterij in od tega, ali gre za model RWD ali AWD, vendar lahko že osnovni model prevozi 340 kilometrov z enim samim polnjenjem. Če boste želeli daljši doseg, bo enomotorni Enyaq iV s pogonom na zadnji par koles ter z 82-kWh baterijskim paketom zmogel kar 510 km podle normy WLTP.

Moc špatné je pripravila izjemno zanimiv paket z ogromno možnostmi izbire. Tej priključuje zares elegantno in brezčasno obliko športnega terenca, ki ponudi izjemno nizek koeficient zračnega upora 0,27. Avtomobil ima tudi možnost izbire toplotne črpalke za izmenični tok, ki zmanjša količino energije, ki jo porabi baterija, in s tem izboljšuje doseg.

Ko vam bo zmanjkalo elektrike, lahko največjo od treh baterij napolnite s 5 do 80 odstotkov pouze v 38 minutah, vse to zahvaljujoč zmogljivostim hitrega polnjenja do 125 kW. Uporaba stenske omarice AC do 11 kW pa bo lahko baterijo napolnila v šestih do osmih urah. Vse je seveda odvisno od velikosti baterije.


Zanimivo je, da vstopni model prihaja z 18-palčnimi jeklenimi platišči, kar je v današnjem času v segmentu športnih terencev praktično nezaslišano. Vse druge različice Enyaq iV imajo aluminijasta platišča velikosti do 21 palcev in v različnih izvedbah in barvah. Modna izdaja “Founders Edition” bo omejena na le 1.895 enot in bo poklon 125. obletnici ustanovitve podjetja Moc špatné.

Galerija: nova Škoda Enyaq

Více informací

skoda.si

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.