fbpx

Nové Audi A5 a Audi S5 Cabrio (2017) – větší, lehčí a stále s plátěnou „kapotou“

Nova Audi A5 in S5 Cabriolet

Nové Audi A5 a S5 se zaměřují na sportovní eleganci. Oba kabriolety si zachovávají plátěnou „kapotu“. Nové Audi A5 Cabriolet sdílí většinu vlastností s verzí kupé, samozřejmě s výjimkou plátěné střechy. Stylově se sice od svých předchůdců příliš neodchylují, ale jde o upgrade hodný pozornosti.

Tu sta novi Audi A5 in S5 Cabriolet. Platnena streha ostaja (novost je odpiranje z enim dotikom) – odpiranje traja 15, zapiranje pa 18 sekund, ‘modrček’ pa lahko odvrže pri hitrostih do 50 km/h – zato pa sta lažja (v povprečju za 40 kilogramov) in večja kot predhodnika.

Voznik lahko stilu vožnje z voznimi programi prilagajal motor, krmiljenje in menjalnik, proti doplačilu pa bo prilagodljivo tudi vzmetenje. med dodatki pa bo tudi samodejno prilagodljivo dinamično krmiljenje.
Voznik lahko stilu vožnje z voznimi programi prilagajal motor, krmiljenje in menjalnik, proti doplačilu bo prilagodljivo tudi vzmetenje. Med dodatki pa bo tudi samodejno prilagodljivo dinamično krmiljenje.

Novi Audi A5 Cabriolet si je večino stvari, tako tehničnih kot oblikovnih, sposodil pri svežih kupejevskih predstavnikih, protože platnene strehe pa so mu namenili večje zračne blazine za glavo in posebne aluminijaste profile, ki se v primeru nesreče aktivirajo in s tem dodatno zaščitijo potnike. Je med najlažjimi in hkrati najbolj trdnimi predstavniki svoje vrste. Ima za 40 odstotkov povečano vzvojno trdnost, medtem ko motorji razvijajo 17 odstotkov več moči in porabijo 22 odstotkov manj goriva kot prej.

Novi Audi A5 ni menjal ''dlake'', zato pa je tehnično precej napredoval.
Novi Audi A5 ni menjal ‘dlake’, zato pa je tehnično precej napredoval.

Audi A5 Cabriolet bodo sprva poganjali ali 2-litrski motor TFSI z 252 KM (185 kW) ali 2-litrski štirivaljni turbodizel s 190 konji (140 kW) ali 3-litrski turbodizel z 218 KM (160 kW), pozneje pa se jim bosta pridružila še turbodizelski šestvaljnik z 286 KM (štirikolesni pogon Quattro bo tu serijsko, v osnovi pa bo dvokolesno gnan) in bencinski štirivaljnik s 190 KM.

Na zaslonu bomo lahko koristili tudi aplikacije pametnih telefonov (Android Auto in Car Play).
Na zaslonu bomo lahko uporabljali tudi aplikacije pametnih telefonov (Android Auto in Car Play).

Novi Audi A5 Cabriolet bo pet centimetrov daljši od predhodnika (4,67 metra), medosna razdalja pa je podaljšana za 14 milimetrov. Prostornina prtljažnika po novem znaša 380 litrov, zadnja sedeža pa lahko poklopimo v razmerju 50 : 50. Kabina je praktično kopija kupejevske.

PŘEČTĚTE SI VÍCE: Nové Audi A5 Coupé – ostřílený vítězný kůň


Nováčci Audi S5 Cabriolet je bil deležen 3-litrskega turbobencinskega šestvaljnika s 354 konji (21 KM več kot pri aktualnem modelu), ki mu omogoča pospešek od 0 do 100 km/h v 5,1 sekunde. Pogon bo serijsko čtyřkolový, hitrost pa elektronsko omejena pri 250 km/h. Športno naravnanost poudarja večvodilno vpetje zadnje preme, ki je stopilo v čevlje trapezoidnih vodil. Na voljo bodo trije menjalniki za vsak motor, med pretvorniki navora pa bomo našli 6-stopenjski ročni, 8-stopenjski in 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Na voljo bosta leta 2017.

Galerija – novi Audi A5 in S5 Cabriolet:

Více informací

Více informací:
audi.si

S vámi od roku 2004

Od roku 2004 zkoumáme městské trendy a denně informujeme naši komunitu následovníků o novinkách v životním stylu, cestování, stylu a produktech, které inspirují vášní. Od roku 2023 nabízíme obsah v hlavních světových jazycích.