Er du en god medarbejder? Selvom mange mennesker er fremragende medarbejdere, har mange af dem ikke lyst til at vise sig frem og prale for meget. Og i massen af medarbejdere kan sådanne, selvom de er flittige som myrer, hurtigt fare vild og blive fuldstændig usynlige. Selvfølgelig er arrogance og formastighed ikke den rigtige vej til succes, men du skal stadig vise dine kolleger, dig selv og overordnede, at du er noget værd. Men hvordan finder man overhovedet ud af, hvor man står? 8 tegn på, at du er en god medarbejder, kan hjælpe dig med at finde ud af det.
Ugotovite, ali ste odličen uslužbenec. Predstavljamo 8 znakov, ki kažejo na to, da ste odličen uslužbenec.
Odlično se razumete s sodelavci
Znaki, da ste odličen uslužbenec, ne zaobjemajo le neposrednih uspehov pri delu, temveč tudi vašo sposobnost, kako dobro se znate vključiti v delovno okolje. Če se dobro razumete s svojimi sodelavci, bosta tudi Samarbejde in splošna delovna klima v podjetju boljša. To pa je gotovo eden izmed znakov, da ste za podjetje nepogrešljivi.
Ste iskreni
Dobri voditelji so delavcem z močno integriteto izjemno naklonjeni. Če ste oprigtig, åben og odkritosrčni, boste pri zrelem nadrejenem hitro opaženi in cenjeni. Na dolgi rok se upoštevanje etičnih pravil og ærlighed izjemno splačata.
Trudite se, da ste vedno boljši
Na neki točki se vsak izmed nas zadovolji z nivojem izpopolnjenost – vsaj za nekaj časa. A izredno dobri zaposleni se tudi po tem, ko so svojo veščino izpilili skoraj do popolnosti, trudijo, da postajajo vedno boljši. Če ste pri svojem delu že zelo dobri, se lahko začnete izobraževati na kakšnem drugem področju, ki vam bi prišlo na delovnem mestu prav.
Ste zanesljivi
Zanesljivost je ena izmed najbolj močnih točk delavca, še posebno, kadar gre za večje podjetje. Kdor prihaja na delovno mesto točno in drži svojo besedo, poskrbi, da prav gotovo ni najšibkejši člen v verigi zaposlenih.
Ste mentor drugim
Vodja je seveda glavni mentor celotne organizacije, a tudi on ne more vsega dela opraviti sam. Če znate biti dober mentor novim zaposlenim, vašemu šefu neposredno odvzamete kar veliko težo bremena z ramen, poleg tega pa ste ključni razlog, da delo v podjetju poteka hitro in brez zapletov.
Ste proaktivni
Če bi vsak zaposleni opravil le tiste naloge, ki so mu neposredno dodeljene, bi vsako podjetje potrebovalo cel kup zaposlenih, ki bi skrbeli izključno za dodeljevanje nalog. To pa pomeni ogromno dodatnih stroškov, da o zmanjšanju učinkovitosti ne govorimo. Zelo pomembno je, da ste proaktivni in da razumete, da je vaša primarna naloga enostavno to, da doprinesete k usklajenemu napredovanju podjetja.
Ste dober komunikator
Dobra komunikacija je ključno orodje za gladek potek dela – še posebno takrat, kadar gre za organizacijo, ki se loteva bolj kompleksnih projektov. Ko pride do tehničnih zapletov ali medosebnih konfliktov, ne bodite tiho, temveč o težavah spregovorite.
LÆS MERE: Verdensberømte slovenere, der ikke er Melania Trump
Česar se lotite, speljite do konca
Ambicija nima nobene teže brez vztrajnosti. Če ste polni novih idej, izboljšav in vizij, te ne pomenijo nič, če jih ne uresničite. Bodite pozorni na to, da projekte, ki se jih lotite, tudi speljete do konca.